עבודה בספינות נופש

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בספינות נופש

ישראלים רבים מחפשים עבודות בחו"ל על מנת להרוויח כסף בצורה חוויתית יותר. צעירים רבים אחרי צבא, או סטודנטים בחופשת קיץ וגם אנשים אחרי תואר שמחפשים להתרענן ולחוות חוויה קצת שונה מחפשים עבודות בחו"ל. מגוון העבודות בחו"ל התרחב יותר ויותר וישראלים יכולים למצוא עבודות ביותר מקומות. 

חברת טרמינל, היא חברה המתמחה בעבודות בחו"ל. לכן, ריכזנו לכם מידע רב עבור עבודה בספינות נופש. 

עבודה בספינות נופש

עבודה בספינות נופש- מה זה אומר?

בעבר, העבודות בחו"ל המוצעות לישראלים היו מצומצמות מאוד. לרוב הישראלים לא היה דרכון זר ולכן הם לא הצליחו להשיג אשרות עבודה. מרביתם היו לוקחים סיכונים ונוסעים לעבוד במדינות זרות ללא אשרת עבודה. בצורה זו, הישראלים הסתכנו בגירוש מהמדינה ובחותמת שחורה במדינות מסוימות, במקרים חמורים מאוד יכלו להסתכן אף במאסר. כיום, נפתחו אפשרויות רבות ומגוונות של עבודות בחו"ל עבור ישראלים המספקות להם אשרות עבודה. בין העבודות האלה, תמצאו עבודה בספינות נופש. עבודה בספינה מציעה לכם אישורי עבודה חוקיים ומשכורות גבוהות. בנוסף תצטרכו להתחייב לתקופה לא ארוכה של 4 חודשים בלבד. חשוב לציין, שבמסגרת העבודה תאלצו לעבוד שבעה ימים בשבוע, לכן אם אתם שומרים שבת וחגים, העבודה הזו לא מתאימה לכם, כיוון שחלק מהדרישות הן עבודה בשבתות וחגים. העבודה תהיה במשמרות של בין 6 ל8 שעות ביום. לעבודה זו יש קוד לבוש שחור. חוזה העבודה לכלל העובדים הינו לחצי שנה כשבסיום חוזה החברה תממן כרטיס טיסה חזרה לישראל בשביל העובד.

מה העבודה בספינות נופש כוללת? העבודה עצמה היא למעשה עבודת מכירות. במסגרת העבודת תצטרכו למכור מוצרים תוצרת ים המלח. בין המוצרים השונים תמכרו קרמים, סבונים, פילינגים, מלחי אמבט, מסכות פנים וגוף ועוד. לעומת עגלות, שם מכירת המוצרים הפכה לשחוקה, המכירה בספינות נופש היא רעננה, ואנשים רבים שנמצאים בחופשה, מחפשים לקנות לעצמם או לחברים מתנות, ואחת המתנות הנפוצה היא מוצרי קוסמטיקה שונים. בספינות הנופש, יש כמויות גדולות מאוד של נופשים, כמויות שמגיעות לכמה אלפים. אנשים אלה סגורים בספינה וכל מה שהם עושים זה לנוח ולבזבז כסף. 

עבודה בספינות נופש- יתרונות

לעבודה בספינות נופש יש יתרונות רבים. חברת טרמינל ריכזה לכם את היתרונות של עבודה בספינות נופש. 

משכורת

בעבודה בספינות נופש יכולים להרוויח משכורות גבוהות מאוד. קודם כל, אין לכם מה לדאוג, במסגרת העבודה תקבלו משכורת בסיס שלא תלויה במכירות. ברוב המקרים תקבלו הבטחת הכנסה של כ300$. אלו סכומים גבוהים מאוד. תוסיפו לכך עמלות מכירה, תוכלו להרוויח בתקופה זו כסף רב. כמו שציינו קודם, בניגוד לעגלות שבהן המכירות מתבצעות בקניונים, בספינות נופש אנשים פחות שמים לב כמה כסף הם מבזבזים. הם באווירה של חופשה, נהנים ואם משהו נראה להם טוב אם לא ימנעו מלקנות אותו. בקניון לעומת זאת, אנשים רבים באים לסידורים ולא רוצים לבזבז יותר ממה שתכננו, לכן לא משנה כמה תנסו לא תצליחו למכור להם. כך, בספינות נופש תוכלו להרוויח משכורות גבוהות וגם לחוות חוויה מיוחדת. השכר הממוצע בעבודה בספינות נופש תהיה בין 5000 ל8000 דולר אמריקאי לחודש!

עבודה בספינות נופש

כן, היתרון הזה הוא למעשה המקום בו תעבדו- עבודה בספינות נופש. תדמיינו שהעבודה שלכם היא על גבי ספינות קרוז יוקרתיות ברחבי העולם, במקומות היפים ביותר כמו הקאריביים, דרום אמריקה, צפון אירופה ועוד. בזמן שאתם לא עובדים, תוכלו לחוות את הנופים המטורפים ולהנות מחווית השיט. 

חברות בוטיק

העבודה שלכם תהיה למכור מוצרים של חברות בוטיק יוקרתיות ואיכותיות עם ניסיון של שנים במכירה של מוצרים תוצרת ים המלח. כך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מוכרים מוצרים טובים ואיכותיים. על ידי בטחון במוצר שלכם, תוכלו להגביר את המכירות שלכם.

מקום מגורים

לעומת עבודות אחרות ברחבי העולם, עבודה בספינה, לא מצריכה חיפוש של דירת מגורים. במסגרת העבודה אתם תקבלו חדר מגורים בספינה בה תעבדו. כך לא תצטרכו לדאוג מחיפוש דירה, חתימה על חוזה ותשלומים של שכר דירה גבוה שיבזבז לכם את המשכורת. 

החברה עבורה תעבדו, תממן לכם את עלויות השהייה לעובד בספינת הנופש. עלויות השהייה כוללות מגורים, כאשר המגורים בספינה יהיו ברמה טובה מאוד, ויהיו עבור שניים בחדר. בנוסף עלויות השהייה כוללות חדר צוות קטן, ארוחות, שירותי כביסה, חדר אוכל ועוד.

התחייבות

כפי שציינו קודם, תקופת ההתחייבות בעבודה בספינות נופש, היא קצרה ולא עולה על 4 חודשים. כך, גם אם אתם מחפשים עבודה זמנית, תוכלו להנות מעבודה זו. 

אישורי עבודה

כפי שציינו קודם, בעבודה בספינות נופש, מנפיקים עבור העובדים אישורי עבודה בתוקף לחמש שנים.

לסיכום, עבודה בספינות נופש היא אחת העבודות היותר טובות שניתן לעבוד בהן. במסגרת העבודה תחוו חוויה מיוחדת ולא שגרתית. עבודה זו נותנת לכם אפשרות להרוויח משכורות גבוהות מאוד ללא מאמץ, תוך כדי חוויה מטורפת. בעבודה בספינות נופש תגורו על ספינות נופש יוקרתיות ויפות, תראו נופים מיוחדים ותעבדו ללא הסתכנות בגירוש או חותמת שחורה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!