עבודה בחו"ל ללא ויזה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

  חולמים לעבוד בחו"ל ולהרוויח כסף אך אין לכם ויזת עבודה מתאימה?  זה לא אומר שלא תוכלו לעבוד בחו"ל. ריכזנו עבורכם מגוון עבודות בחו"ל שלא דורשות ויזה.

עבודה במכירות

העבודה בחו"ל ללא ויזה הנפוצה ביותר היא עבודת המכירות בעגלות. עבודה בעגלות קיימת ברחבי העולם במגוון מקומות ולרוב העובדים בה אין ויזת עבודה. העבודה מצריכה בעיקר רצון להצליח. כל עגלה מוכרת מוצר שונה, אבל בדרך כלל המכירות ינועו בין מוצרי קוסמטיקה שונים כמו קרמים של ים המלח, לתכשירי שיער כמו מחליקים או פאנים. לפני שתגיעו לעבוד תעברו הכשרה מתאימה על המוצר אותו אתם מוכרים. תפקידכם כאנשי מכירות הוא ללמוד את המוצר כמו שצריך כדי שתוכלו למכור אותו על הצד הטוב ביותר. בעבודה בעגלות המשכורת היא על עמלת מכירות לכן המשכורת תעלה עם כל מכירה שתבצעו, לכן עליכם לאמץ את הנודניקיות הישראלית ופשוט לתפוס כמה שיותר אנשים שעוברים בקניון. ככל שתדעו יותר על המוצר וככל שתמשכו יותר לקוחות יהיה לכם יתרון רווחי. תקופת המכירה החזקות ביותר, שבהן גם מחפשים הרבה עובדים הן תקופת חג המולד ותקופת הקיץ. כמובן שבתקופות אלה אפשר להרוויח כסף רב.  

עבודת אבטחה

מיועד לחיילים משוחררים שעברו הכשרה קרבית בצה"ל. ברחבי העולם מחפשים עובדי בטחון רבים ולישראלים ששירתו ביחידות קרביות יש ביקוש רב, גם ללא ויזה. עבודת אבטחה היא עבודה מסודרת, רווחית וגם חוקית. עבודת האבטחה מתחלקת לשני סוגים עיקריים. הסוג הראשון הוא עבודת אבטחה בשגרירויות שונות ברחבי העולם. עבודה עם אפשרויות להתקדם, לטייל בעולם, עבודה מרתקת, מעניינת ומאתגרת. הסוג השני הוא עבודה באבטחת אישים. באבטחת אישים העבודה היא בעצם להיות שומר ראש, איש בטחון או סוכן ממשלתי. בעצם תצטרכו לאבטח את אנשי הממשל הבכירים ולהגן עליהם מפני איומים שונים, שהעיקרי בהם הוא איום הטרור.

עבודות פיזיות

ללא ויזה תוכלו לנסות את מזלכם בחברות ישראליות שונות שמחפשות עובדים לעבודות פיזיות שונות. עבודה כזו מצריכה בעיקר יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה. מגוון העבודות הוא רב. תוכלו למצוא עבודה בהובלת דירות, בה הדרישה העיקרית היא פיזית ויכולת להרים משקלים כבדים. עבודה נוספת היא פריצת מנעולים. גם גינון, שיפוץ וניקוי שטיחים נחשבים למקצועות פופולאריים בקרב ישראלים שמחפשים עבודה בחו"ל ללא ויזה.

טיפול בילדים

תוכלו לנסות למצוא עבודה בקרב הקהילות היהודיות ברחבי העולם כמטפלי ילדים, נני או אופר, עבודה שנפוצה בעיקר במדינות אירופה וארצות הברית. חברי הקהילה בדרך כלל מעדיפים אומנת יהודייה ישראלית שתטפל בילדים שלהם ותעניק להם ערך מוסף. בנוסף, הרבה מחברי הקהילה ירצו שילדיהם ילמדו לדבר עברית ותוכלו לעבוד עבורם כמורה פרטי לעברית.

האם כדאי לעבוד בחו"ל ללא ויזת עבודה?

לא מעט ישראלים טסים לחו"ל לעבוד ללא ויזה מדי שנה. זה שהם לא נתפסים לא אומר שזה לא קורה בכלל, ואלה שכן נתפסים מסתכנים בגירוש מהמדינה בה עבדו ולעתים בחותמת שחורה, כמו שקורה בארצות הברית. גם אם החברות שמעסיקות אתכם מוכנות להעסיק באופן לא חוקי זה לא אומר שזה תקין מבחינת המדינה ולמעשה גם החברות האלה לוקחות סיכון. לא בעיה לזהות ישראלים ברחבי העולם, לכן קחו בחשבון שבמידה ויראו אתכם עובדים כנראה יבקשו מכם לראות את ויזת העבודה ואת ויזת השהייה שלכם. אנחנו ממליצים לכם להחליט מראש איזו מדינה אתם רוצים לעבוד בה, לעבור את האישורים הבירוקרטיים הנדרשים ולהוציא עבורה ויזת עבודה מתאימה על מנת שתוכלו לעבוד ללא חשש. כמובן שגם אם תהיה לכם ויזת עבודה מגוון העבודות שתוכלו לעבוד בהן יתרחב.   
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!