עבודה בחו"ל בעברית בלבד – כל מה שצריך לדעת 

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל בעברית בלבדעבודה בחו"ל בעברית בלבד – כל מה שצריך לדעת 

מעוניינים לעבוד בחו"ל אך אנכם דוברי שפה נוספת מלבד עברית? תשמחו לגלות שאפשר למצוא עבודה בחו"ל גם בעברית. יציאה לעבודה בחו"ל אינה מחייבת אתכם ברמה גבוהה של אנגלית. נדגיש שעבודות בחו"ל בהן תוכלו לדבר רק עברית מעטות, אך הן קיימות ועם סבלנות, נחישות וסיוע מחברת השמה, תצליחו למצוא את המשרה שמתאימה לכם. אנו נסביר כאן היכן אפשר למצוא עבודה בחו"ל בעברית בלבד ולמי זה מתאים. 

אלו עבודות אפשר למצוא בקהילות היהודיות ברחבי העולם?

בכל רחבי העולם נוכל למצוא קהילות יהודיות מפותחות ותוססות. הקהילות שומרות על אורח חיים יהודי מסורתי לצד מעורבות בחיי המקום. ברוב המקרים, חברי הקהילות היהודיות יהיו ברובם דוברי עברית ובהתאם הם יחפשו להעסיק עובדים דוברי עברית. כך למשל, הם יחפשו עובדים דוברי עברית לטיפול בילדיהם, משק בית ושיפוצים. עבודות של טיפול בילדים ומשק בית נפוצות מאוד בקהילות היהודיות בארצות הברית ובאירופה. חברי הקהילה שמחים להעסיק עובד דובר עברית בכדי לשמר את הקשר עם מדינת ישראל ולחזק את כישורי העברית של הילדים. 

עבודות הדרכה במחנות קיץ בקהילות יהודיות

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל בעברית בלבד ויש לכם רקע בהדרכה, אהבה בלב למדינת ישראל ויכולת לדבר עם ילדים ובני נוער בגובה העיניים – תוכלו להשתלב במשרות הדרכה במחנות הקיץ של הקהילות היהודיות. העבודה כוללת הדרכת חניכים בגילאי בית ספר יסודי עד תיכון, הפעלות, לימוד עברית, שיעורי ציונות, פעילויות ספורט ועוד. עבודות הדרכה הן הזדמנות לחוויה בלתי נשכחת במהלכה תכירו מדריכים וחניכים מכל רחבי העולם. עדיפות ניתנת למועמדים בעלי ניסיון בהדרכה מתנועות נוער או תפקידי פיקוד בצבא. 

עבודה בחו"ל בעברית במוקדי שירות – האם זה קיים?

אנחנו הישראלים ידועים כחובבי קניות אונליין. רבים מבין אתרי הקניות הבינלאומיים זיהו את פוטנציאל הרווח שטמון בצרכן הישראלי והחליטו בהתאם להשקיע במערך שירות בשפה העברית. חברות אופנה, אלקטרוניקה, צעצועים, תיירות ואינטרנט מציעות לנציגי שירות עבודה בחו"ל בעברית בלבד. מוקדי השירות בהם מועסקים ישראלים בעולם ממוקמים בארצות הברית, במזרח הרחוק וגם באירופה. אותם ישראלים שהתמזל מזלם למצוא עבודה כזו מצליחים ליהנות ממגורים ועבודה בחו"ל ללא צורך בלמידת שפה חדשה. לרוב, מוקדי השירות הללו מעסקים מספר ישראלים כך שיהיה לכם עם מי לפטפט בעברית. 

איך אפשר לעבוד בחו"ל בלי לדעת אנגלית?

עבודה בעבודות כפיים לרוב אינה דורשת כישורי שפה גבוהים. אפשר יהיה להשתלב בהצלחה בעבודות כפיים ללא ידיעת אנגלית כלל כך שהעבודות הללו מתאימות לדוברי עברית שמבקשים לעבוד בחו"ל. חשוב לציין שאלו הן עבודות שדורשות בעיקר מאמץ פיזי וממעיטות במפגשים עם לקוחות. דוגמה לעבודת כפיים היא משרות בתחום החקלאות בהן תתבקשו לעסוק בקטיף, בניית חממות, תחזוקה של שדות או בריכות אקולוגיות, טיפול בבעלי חיים ועוד. עבודה של ישראלים בחקלאות בחו"ל נפוצה בניו זילנד ובאוסטרליה. 

דוגמה נוספת של עבודה בחו"ל בעברית בלבד היא עבודת סבלות. קיימות חברות הובלה שנמצאות בבעלות ישראלית ונותנות עדיפות לעובדים ישראלים. אם יש לכם את היכולת הפיזית לעבוד בהובלות תמצאו בקלות משרות בתחום בארצות הברית. תחום נוסף בו תוכלו לעסוק ללא ידיעת השפה המקומית הוא מנעולנות כאשר אתם משמשים שוליה בעבור מנעולן ישראלי דובר עברית ואנגלית. 

האם אפשר לעבוד במכירות בלי לדעת אנגלית?

ענף המכירות מביא עמו שכר גבוה, תנאים טובים, אפשרויות קידום, שעות עבודה גמישות, הטבות ובונוסים. ישראלים שמעוניינים להרוויח כסף בעבודה בחו"ל בוחרים במכירות עם דגש על מכירות פרונטליות בעגלות ודוכנים. כעת נשאלת השאלה האם אפשר יהיה להשתלב בעבודה ללא ידיעת אנגלית או עם אנגלית בסיסית בלבד? תופתעו לגלות שהתשובה חיובית. 

ישנם לא מעט עובדים ישראלים שמצליחים למכור כמות מכובדת של מוצרים עם אנגלית בסיסית. הם לומדים את כל מה שצריך לדעת על המוצר ומשננים טקסטים מוכנים שניתנים להם מהמעסיק. המעסיקים נותנים לעובדים טקסטים שיווקיים מוכנים כך שהם מתבקשים רק לחזור על הטקסט באוזני הלקוח. אם המוצר שאתם מוכרים איכותי ותואם את קהל היעד – תצליחו לסגור מספר עסקאות מכירה בכל יום גם ללא אנגלית ברמה גבוהה. 

לעבוד בחו"ל בחברות ישראליות

קיימות היום לא מעט חברות ישראליות שפועלות בכל רחבי העולם ובהתאם גם מתנהלות בכמה מוקדים. החברות בבעלות ישראלית כך שההנהלה הראשית דוברת עברית וישנה עדיפות לעובדים דוברי עברית. בארצות הברית ישראלים מנהלים עסקים בכל התחומים כך שתצליחו למצוא דרכם עבודה בחו"ל בעברית בלבד בתחומי המסעדנות, הובלות, מכירות, טיפול בילדים, חקלאות, קוסמטיקה, הייטק, ייעוץ פיננסי, תעשייה, אבטחה ועוד. 

העובדים הישראלים ידועים בחו"ל כעובדים חרוצים, מסורים, מעט חוצפנים ובעלי כושר מנהיגות טבעי. מעסיקים שהעסיקו בעבר עובד ישראלי מוצלח יחפשו להעסיק שוב ושוב עובדים ישראלים. עבודה בחו"ל בעברית בלבד אפשרית אך יתכן ויהיה עליכם להתמיד בחיפושים או להתפשר על עבודת כפיים שאינה דורשת קשר ישיר עם לקוחות. בכל סוגי המשרות יש להקפיד על עבודה חוקית עם אשרה ולא להתפשר על פחות מתנאים טובים ושכר מכובד. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!