עבודה בהוואי 

הוואי

סוג עבודה: מכירות
מיקום עבודה: הוואי

עבודה בהוואי

מכירות קוסמטיקה ( עגלות )
דמיינו חופים מדהימים, ים נפלא ואווירת מסיבה שלא נגמרת לעולם וקיבלתם את הוואי.
רוצים לעבוד בהוואי בחנות קוסמטיקה

מה אתם מקבלים ;
שכר שווה
מגורים ליד הים
עבודה במקום הכי שווה באמריקה
ויזה לארצות הברית
6000-8000$

עבודה בהוואי

אתם אנשים צעירים? נמאס לכם מכל הלחץ שאתם מרגישים בישראל כבר שנים ארוכות? אפשר להבין ללבכם, במיוחד אם ממש לא מזמן סיימתם את השירות הצבאי. המדינה שלנו היא מדינה מיוחדת ונהדרת, אך בהרבה מובנים היא דורשת מאזרחיה להתמודד עם אתגרים שהם בלתי רגילים. לכן, אם אתם עוד לא נשואים ואם עוד אין לכם ילדים, אם אתם צמאים לחוויות חדשות ואם אתם רוצים לנסוע הכי רחוק שרק אפשר, עבודה בהוואי היא הבחירה המושלמת עבורכם. הוואי היא קבוצת איים באוקיינוס השקט, והיא למעשה מהווה את המדינה החמישים בארצות הברית. מזג האוויר כאן מושלם, השפה היא אנגלית והנופים נפלאים. הוואי מלאה תמיד בתיירים שמגיעים מכל העולם, כך שאם אתם חושבים על עבודה בהוואי שכוללת מכירות, אתם לגמרי הולכים להצליח, ובגדול. נסו לתאר לעצמכם את השילוב המושלם בין מזג אוויר נעים ובין עבודה שמכניסה לכם הרבה מאוד כסף, והרי לכם שילוב מושלם שאי אפשר להתעלם ממנו. למה לכם לעבוד שעות ארוכות במלצרות או בכל מיני עבודות אחרות בישראל שלא באמת משלמים בהן כמו שצריך אם אתם יכולים לחשוב ברצינות על עבודה בהוואי? 

עבודה בהוואי

איך תדאגו לכך שהעבודה תהיה חוקית? 

רגע לפני שאתם בטוחים שזהו זה, מצאתם עבודה וזה הולך להיות חלום, צריך לרגע לחזור למציאות. הדבר האחרון שאתם רוצים זה לנסוע לעבוד במקום כמו הוואי בלי שיהיה לכם אישור לעבודה הזאת. במילים אחרות, עבודה בהוואי שמתבצעת בלי אשרה מתאימה היא סיכון מיותר שמאוד מומלץ לא לקחת. אם כך, אתם בוודאי שואלים, איך מארגנים את הדברים ואיך דואגים מראש לכל מה שצריך? יתרה מכך, אפילו אם נניח שיש לכם אישור לעבודה שם, מה תעשו כשתגיעו? לאן תלכו? איפה תגורו? ואיך בכלל תתחילו את העבודה? זה טוב ויפה להגיד שהוואי זה מקום מיוחד ששווה להגיע אליו לחוויה כמו עבודה של כמה חודשים, אך בפועל, איך באמת עושים את זה בצורה נכונה? התשובה ברורה: פנו עוד היום אל חברת טרמינל ותוכלו לקבל ליווי לכל אורך הדרך. החברה למעשה עושה עבורכם כל מה שאתם צריכים, החל מהדאגה לכל האישורים הנדרשים דרך נהג שיגיע לקחת אתכם ישירות משדה התעופה. יארגו לכם דירה והכול יהיה מסודר, כך שכל מה שנותר לכם זה לקבל את ההחלטה המשמעותית שתשנה את חייכם לטובה. 

האם תרגישו בדידות במהלך העבודה? 

לנסוע למקום רחוק כמו הוואי לצורך עבודה זה רעיון נפלא, אבל הרבה צעירים חוששים שהם ירגישו בדידות. מה אני יכול לעשות לבד במקום רחוק כזה? ומה אם יקרה לי משהו? ומה אעשה בליל הסדר? אם גם אתם מוטרדים מכל השאלות האלה, מחכה לכם הפתעה חיובית ביותר. כשמדברים על עבודה בהוואי שמתאימה לצעירים ישראלים, מדברים גם על חוויה חברתית נהדרת שאח"כ מלווה אותנו לכל אורך החיים. בפועל, אתם תגיעו ותכירו אנשים כמותכם, שרוצים לעבוד, להרוויח יפה וליהנות מהחיים. לכן זו הולכת להיות תקופה נהדרת עבורכם, ואתם תראו שחלק מהאנשים שתכירו במהלך החוויה הזאת ילוו אתכם לאורך שנים. בנוסף, אם תחליטו שאחרי הוואי אתם רוצים לקחת את כל הכסף שחסכתם ולנסוע לטייל במזרח או בכל מקום אחר, בהחלט יכול להיות שתיקחו אתכם את החברים החדשים שתכירו בעבודה. עבודה בהוואי היא משהו נפלא שמשלב בתוכו נופים, ניתוק מהארץ, חברים חדשים וכסף נהדר. לכן ברור מדוע עוד ועוד ישראלים בוחרים בכך ואין ספק שגם אתם הולכים ליהנות מהסיפור הזה מאוד. 

עבודה בהוואי 

הוואי, הינה המדינה הדרומית ביותר בארצות הברית, וידועה כיעד נופש מרכזי בכל העולם. הוואי היא בעצם קבוצת איים באוקיאנוס השקט, ביניהן העיר הגדולה ביותר במדינה – עיר הבירה הונלולו. בין אם מדובר בגלישת גלים, קייט, או אפילו בטן גב על החוף, הוואי מהווה מוקד עליה לרגל של משפחות, זוגות בירח דבש או לקראת הצעת נישואין, ואפילו כחלק מטיול אחרי צבא. צעירים ישראלים רבים רוצים לנפוש בהוואי, וכעת, כאשר נפתחת האופציה לעשות מזה כסף, הביקוש גובר פי אחת כמה וכמה. לא מבינים למה הכוונה? קיימת אופציה לעבוד בהוואי במגוון תחומים, ובעצם לחוות את החוויה תוך כדי קבלת שכר. אם זו לא חוויה טרופית חד פעמית, אז מה כן? 

עבודה בהוואי 

עבודה בהוואי – הפלוסים

אז למה כדאי לכם לעבוד בהוואי? עבודה בהוואי, כיאה ליעד הטרופי, מביאה אתה את הפלוסים שלה. אם תבחרו לעבוד בהוואי, תקבלו דירה מאובזרת עם מטבח משותף, מקלחת ואמבטיה, וחדר פרטי. את הדירה תחלקו עם עוד ישראלים, ותוכלו להיות שקטים, שיש לכם בית לחזור אליו בסיום יום העבודה. נוסף על כך, תוכלו ליהנות משירותי הסעה קבועים, ומעבודה נוחה בשעות קבועות. חברת טרמינל, דואגת לכל פרטי הנסיעה שלכם מא' ועד ת', ואתם יכולים להתעסק בלעבוד קשה, וליהנות מהוואי. 

אטרקציות מעניינות בהוואי

אז מה בעצם יש לעשות בהוואי? כאשר יהיה לכם יום או ערב חופשיים, תוכלו ליהנות מכל הטוב שיש לארץ להציע כמו חופים מרהיבים, צלילה עם דולפינים ודגים מיוחדים, יום שייט, מסיבות במועדונים וברים, וטיולים בטבע למפלים קסומים ונסתרים. בהוואי לא משעמם לדקה, והטיפ שלנו, הוא להספיק לראות כמה שיותר, ולא לנוח לרגע, אלא אם כן זה על שפת הים. 

תרבות עשירה והיסטוריה מרתקת

הוואי, היא מדינה בעלת היסטוריה מרתקת ורבת שנים. לא תמיד המדינה הייתה כה שקטה ופסטורלית, וניתן ללמוד רבות על כך במוזיאונים המקומיים ובאנדרטאות הפזורות ברחבי המדינה. ברק אובמה, נשיא ארצות הברית לשעבר, הינו יליד הונלולו – עיר הבירה של הוואי, וחש אליה זיקה גדולה. 

שכר מתגמל במיוחד

עבודה בהוואי במגוון תחומים, תספק לכם שכר מתגמל במיוחד. בתחום המכירות והקוסמטיקה, השכר יושפע ישירות מיכולת המכירה שלכם, ומכמות ההשקעה שתשקיעו. ככל שתתמידו ותעבדו קשה יותר, כך תתוגמלו בהתאם. גם עבודה בתחום השיפוצים, המנעולים, וטיפול בילדים יכולה להיות אופציה. גובה השכר משתנה בהתאם לאזור בהוואי, היקף העבודה, וסוגה. מעבודות פיזיות ועד עבודות באתרים ושדות תעופה, המגוון הוא אין סופי. 

אנשים טובים שיעבדו יחד אתכם

כאשר נמצאים בארץ זרה, שיכולה לפעמים ליצור תחושת ניכור ובדידות, אחד הדברים החשובים ביותר, הוא האנשים שמסביבכם. עבודה בהוואי, תפגיש אתכם עם מיטב הצעירים של הארץ שלנו, וחברת טרמינל מבטיחה לכם חברת עבודה איכותית, וקולגות מפרגנות שיעבדו אתכם יחד בעבודת צוות. סוף יום בדירה, יכול להיות אחת מהחוויות שלכם, בו תפרקו לחברים מהארץ תחושות געגוע למשפחה ולחברים, תספרו סיפורים וחוויות, ותחלקו את האירועים המיוחדים יחד. 

החל מהאיסוף משדה התעופה וחזור אליו, ועד הדאגה לדירה נקייה ומאובזרת, חברת טרמינל דואגת לכל אשר תזדקקו לו, ומספקת לכם מענה כך שתוכלו ליהנות מהחוויה ולהיות בראש שקט. טרמינל מתמחים בעבודות בחול ובעיקר עבודה בהוואי – אחת מהארצות המיוחדות ביותר על גבי כדור הארץ. אז אם אתם רוצים ליהנות מחופים שיעצרו את הנשימה שלכם, ותוך כדי לעבוד, להרוויח כסף, להכיר חברים, וליהנות מחיי הלילה, עבודה בהוואי היא הדבר הנכון בשבילכם. 

שכר מוערך: 6,000$ – 8,000$

הגש מועמדות למשרה ונציג יחזור אלייך לפרטים נוספים

עוד עבודות שיכולות לעניין אותך:

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!