עבודה בדרום אמריקה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

עבודה בדרום אמריקהעברתם אתה המסלול הרגיל של כל ישראלי. הלכתם לשנת שירות או מכינה, עשיתם צבא ועכשיו אתם חולמים על הטיול הגדול. אתם מחפשים מהר מקום עבודה. אולי מלצרות ואולי מועדפת. אבל האם ידעתם כי אתם יכולים ליהנות מטיול בדרום אמריקה המשלב בתוכו עבודה משתלמת במיוחד?

לא הרבה יודעים אבל בדרום אמריקה מסתובבים אינספור ישראלים צעירים שכבר למדו כי אין גבול לחלומות וכי הם יכולים גם כן ליהנות מעבודה משתלמת בדרום אמריקה שתהיה נקודת זינוק מושלמת לטיול נהדר.

דרום אמריקה היא יבשת גדולה. כאשר מרבית הישראלים מוצאים את עצמם עובדים בברזיל, מקסיקו וקולומביה. מטבע הדברים לא נוכל לדבר על כל אפשרויות התעסוקה הקיימות בדרום אמריקה שכן אנו מדברים על יבשת גדולה בה אפשרויות תעסוקה שונות כאשר לכל מדינה ומדינה יש להוציא ויזה נפרדת. מה שכן, אנחנו יכולים לדבר קצת על המקצועות המבוקשים על ידי צעירים ישראלים.

זכרו כי אנו מדברים על מדינות בהם מדברים בעיקר ספרדית. כך שאם אתם חוששים משום שאתם לא שולטים בשפה, אנחנו נמצאים כאן כדי להרגיע אתכם ולומר שמרבית הישראלים שטיילו ועבדו בדרום אמריקה דיווחו על כך שאלו השתלטו יחסית בקלות ובמהירות על השפה. כך שאנחנו בטוחים כי במידה ואתם יודעים למכור, טובים עם אנשים, הרפתקנים בעלי מוטיבציה גבוהה לעשות כסף תוך כדי גילוי של מקומות חדשים, אתם יכולים למצוא את דרום אמריקה כיעד נהדר לכך.


עבודה בדרום אמריקה – רילוקיישן של משפחות

אמנם לא מעט חבר'ה ישראלים צעירים מוצרים את עצמם מגיעים לדרום אמריקה ונהנים מהאפשרויות שיש לחתיכת האדמה הזו להציע להם. מעבודה בחקלאות ועד עבודה במכירות. אבל, חשוב כמובן לציין כי מדינות דרום אמריקה, בגדול, נהנות משוק חופשי כך שבעלי עסקים ישראלים רבים מוצאים את עצמם עוברים לדרום אמריקה על מנת לעבוד.

אם אתם חושבים שדרום אמריקה מורכבת מכפרים נידחים בלבד, אנו ממליצים לכם לחשוב על כך שנית. דרום אמריקה מלאה גם בערים גדולות כדוגמת מקסיקו סיטי המלאות באוכלוסייה יהודית מקומית כמו גם בישראלים שעשו ממש כמוכם מעבר לארץ בה יש הרבה יותר אפשרויות.

כך שתוכלו למצוא בדרום אמריקה מסגרות רלוונטיות ויהודיות עבור הילדים, קהילה תומכת ועוד לצד הזדמנות כלכלית שלא תוכלו למצוא כמותה בארץ.

כך שבמידה ואתם מעוניינים להשתלב בחברות הייטק מקומית או למצוא עבודה בכל תחום אחר, אנחנו כאן, בטרמינל 3, נמצאים כאן גם לשם כך.

 


עבודה לצעירים בדרום אמריקה

אחרי שלל ההקדמות, בואו נדבר קצת על אפשרויות התעסוקה עבור צעירים ישראליים בדרום אמריקה.


עבודה בדרום אמריקה – עבודה בחקלאות

אפשרויות עבודה בדרום אמריקהדרום אמריקה משופעת בחוות חקלאיות בהן פעלים אירגונים ישראליים שונים. בסופו של יום, מדינת ישראל נחשבת לאחת היצואניות הגדולות בעולם לכל מה שקשור במכשור חקלאי. פעמים רבות, חוות חקלאיות מרחבי העולם מבקשות לשכור את השירותים שיש לחבר'ה הצעירים הישראלים להציע על מנת להפוך את השדות החקלאיים שלהם למקור הכנסה מניב בדומה לאופן בו פועלים שדות חקלאיים שונים ברחבי העולם.

עבודה בחווה חקלאית היא בדרך כלל עבודה הקשורה בניהול. ישראלים צעירים מורכבים מקוקטייל משובך הכולל בתוכו יכולות ניהוליות אותן אלו פיתחו לא פעם בצבא, לצד רמת הבנה וידע גבוהים החשובים היום בעולם המודרני, כאשר אנו מנסים להצעיד את עולם החקלאות בכל העולם אל חיק המודרנה.

עבודה בחקלאות בדרך נעשית באזורים מרוחקים מהערים הגדולות. על כן כמובן יש לשים לב קודם כל כי אתם עובדים עם חברה הוגנת המקנה לכם ביטוח רפואה מתאים עם תחילת העבודה. כמובן שאנחנו ב- טרמינל 3 מחברים בין צעירים ישראליים למקומות עבודה עליהם אנו יכולים לסמוך בעיניים עצומות. בסופו של יום, המטרה שלנו היא לעזור לכם לעבור את תהליך המעבר בצורה טובה ולשמור עליכם לאורך כל הדרך.


עבודה בדרום אמריקה – עבודה במכירות

אלו יכולות להיות מכירות של ציורי שמן מדלת לדלת ואלו יכולות להיות מכירות בעגלות. גם בדרום אמריקה תוכלו למצוא בערים הגדולות אינספור צעירים ישראלים המוכרים את מרכולתם, בין אם אלו מוצרי ים המלח ובין אם אלו מוצרי קוסמטיקה נוספים המאפשרים להם להרוויח כסף רב תוך זמן קצר.

עבודה בעגלות או במכירות אחרות מתרחשת בדרך כלל שמונה שעות ביום חמישה ימים בשבוע כאשר סביב ימים מיוחדים כמובן שנוספות שעות על מנת להספיק ולהגיע לכל הלקוחות.

עבודה בעגלות היא עבודה לאנשים קצת 'חצופים', היודעים לחבר אליהם אנשים ולמצוא לכל אחד בדיוק את מה שהוא צריך. עבור אנשים כאלו עבודה בעגלות היא כנראה ה- 'עבודה המושלמת'. שכן עיקר ההכנסה מגיע מעמלות אותן תקבלו בעבור כל לקוח שתביאו אותו לרכוש מוצר כזה או אחר.


עבודה בדרום אמריקה – עבודה באבטחה

בכל דרום אמריקה תוכלו למצוא משרות העוסקות בתחום האבטחה. זה לא סוד שדרום אמריקה משופעת באנשים המעוניינים לפרוץ בכוח למוסדות ולמשרדים של חברות שונות. עבודה באבטחה כמעט 'תפורה' על הצעיר הישראלי שכן רבים מגיעים כבר מהצבא עם כל הידע הדרוש על מנת לעבוד באבטחה. עבודה באבטחה היא עבודה נוחה במיוחד עליה ניתן לקבל סכומי כסף יפים בקלות יחסית.

עבודה באבטחה לא חייבת להיות בארגונים לא מוכרים. קהילות יהודיות רבות ברחבי דרום אמריקה מחפשות בכוונה צעירים מישראל. כך שאם אתם רוצים להרגיש שאתם 'נשארים בבית', יכול מאוד להיות שתמצאו את עבודות האבטחה בקהילה היהודית נוחות ומשתלמות במיוחד.


עבודה בדרום אמריקה – עבודה בקהילה היהודית

עבודה בדרום אמריקה לצעיריםכאמור, דרום אמריקה משופעת קהילות יהודיות של יהודים מקומיים וישראלים לשעבר. לכן, לא פעם אלו מחפשים צעירים וצעירות ישראליים שיעבדו במסגרות השונות של הקהילה. עבודה ברחבי הקהילה היהודית יכולה להיות במסגרות הבלתי פורמליות של הקהילות השונות. לעיתים אנו מדברים על לימוד עברית או הפעלה של תנועת הנוער המקומית.

עבודה בקהילה היהודית יכולה גם להיות עבודה בבתים של יהודים עשירים ברחבי היבשת. בחוץ לארץ נוהגות משפחות יהודיות עשירות לא פעם לשכור את שירותיהן של בחורות ישראליות צעירות שישמשו בתור המטפלות של הילדים. אנו מדברים גם כאן על משרה רווחית במיוחד כאשר למעשה את לא נדרשת להוציא כסף מכיסך הפרטי כלל. העבודה היא בדרך כלל בשעות נוחות ומתאימה במיוחד עבור אלו שאוהבות ילדים.


עבודה בדרום אמריקה – ויזת עבודה

אמנם במרבית מדינות דרום אמריקה קל להשיג וויזת עבודה אבל בכל זאת אנו מדברים על פרוצדורה בירוקרטית הדורשת מתן תשומת לב. חשוב לזכור כי לא משנה היכן אתם נמצאים על הכדור, עבודה לא חוקית עלולה להיות בעלת השלכות הרסניות. רשויות האכיפה במדינות דרום אמריקה עלולות לנהוג בחומרה ואתם ממש לא רוצים להגיע לסיטואציות מהן יהיה לכם קשה מאוד לצאת.

על כן, שימו לב כי אתם מטפלים בכל הניירת לפני שאתם פשוט עולים על מטוס והולכים לעבוד במדינה אחרת.


עבודה בדרום אמריקה – פנאי

את הקסם של דרום אמריקה אין שום צורך להציג. לא תתקשו למצוא שם אנשים חמים, מוזיקה טובה, כדורגל נהדר ואוכל מצוין. כמובן שעבודה בדרום אמריקה היא נקודת זינוק מדהימה לטיול הגדול של אחרי הצבא.

עבודה בדרום אמריקה

אתם השתחררתם עכשיו מהצבא וכל מה שאתם רוצים הוא לטוס לדרום אמריקה, לראות משחקי כדורגל, ללכת לקרנבלים ומסיבות אבל מה לעשות, חשבון הבנק חושב אחרת. יש לנו פתרון בשבילכם, למה שלא תבלו ותעבדו ביחד? תתחילו לחסוך לטיול הגדול שלכם כאשר אתם כבר נמצאים בדרום אמריקה וקוטפים חוויות בכל יום ויום, איך עושים את זה?

עבודה בדרום אמריקה

עבודה בדרום אמריקה – הצעד הראשון לטיול הגדול

על עגלות בוודאי שמעתם, אבל על עבודה בעגלות בדרום אמריקה בטח לא שמעתם. חברתנו מציעה לכל הצעירים המעוניינים להתחיל את הטיול הגדול שלהם בזמן שהם מרוויחים כסף, לבוא לעבוד בעגלות בדרום אמריקה. היצע המדינות פתוח לרשותכם, מה שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור. מלבד לכך, אפשר לומר בביטחון מלא שגם אם תבזבזו כסף תוך כדי השהות שלכם בדרום אמריקה, עדיין תישארו ברווח גדול יותר מאשר אם הייתם עובדים במשרה כלשהי בארץ, עבודה בעגלות מניבה הרבה יותר כסף.

עבודה בדרום אמריקה – גם חוויות וגם כסף

אוקיי, הבטחנו לכם גם עבודה וגם חוויות, אבל איך אפשר לשלב בין השניים? פשוט מאוד, בבוקר אתם הולכים לעבודה, עובדים מספר שעות ובערב אתם מוקפים בחברים בני גילכם, יוצאים לעיר, לפאבים, פסטיבלים, לחופים המרהיבים ופחות או יותר חופשיים לעשות מה שאתם רוצים. אם זה לא מספיק, יש לכם גם ימי חופש, חופשה פעם בשבוע ורכב אשר עומד לרשותכם, ומה יותר כיף מלתכנן ביחד את החוויות שלכם? ככה גם תעשו כסף וגם תכירו חברים חדשים שיכולים להמשיך אתכם לטיול הגדול.

המשכורת המובטחת לאילו שרוצים לעבוד בעגלות נעה בטווח רחב יחסית, בין 4,000 דולר ועד 8,000 דולר. הסיבה לכך היא שהמשכורת שלכם נקבעת לפי בונוסים, מכירות אישיות ושאר תמריצים. אין לכם מה לחשוש, בהתחלה תקבלו משכורת יחסית נמוכה (14,000 שקל בערך), אך תוך שבוע או שבועיים כבר תבינו את העבודה ותראו שהרווחים רק עולים.

עבודה בדרום אמריקה – עבודה חוקית

אף אחד לא רוצה להתחיל את הטיול הגדול שלו עם כתם ענק. לכן, החברה שלנו מציעה לכם משרה חוקית לגמרי בעגלות בדרום אמריקה. חשוב להדגיש, לא כל החברות עובדות באופן חוקי ומנפיקות לעובדים שלהן אישור עבודה בחו"ל. אם יש לכם חשש לגבי החוקיות של העבודה, תסירו את החשש. כאשר אתם נמצאים תחתינו אנו נדאג שלא יקרה לכם דבר רע, תמיד יש לכם איש קשר אליו תוכלו לפנות בכל נושא שהוא, והכסף כמובן רק זורם אליכם מדי שבוע או מדי חודש.

עבודה בדרום אמריקה – מהשדה ועד לבית

לנו יש ניסיון רב בתחום העגלות בכל העולם, מספר העובדים שלנו עצום ואנו נותנים דגש לא על סך המכירות, אלא על טיב העובדים. הכוונה היא שחשוב לנו שלעובדים שלנו יהיה טוב, שירגישו בסדר ואנו עושים כל מה שביכולתנו בכדי לאפשר זאת. לכן, כבר כאשר אתם נוחתים במדינה יחכה לכם רכב המלווה באיש הקשר שלכם, הוא יוביל אתכם לדירה, ויעשה הכרות ביניכם ובין החברים הישראלים לדירה. 

הדגש החשוב ביותר שיש לשים לב אליו, ורבים שוכחים זאת הוא שבחירת החברה היא הקריטית פה, לא מקום השהות שלכם, לא המשכורת המובטחת ולא התנאים אשר מבטיחים לכם. הסיבה לכך היא שרק דרך חברה מקצועית תוכלו באמת לקבל את כל ההבטחות שלכם ולעבוד בצורה חוקית ובטוחה. כיום היצע החברות אשר מתמחות במכירת מוצרי היגיינה, קוסמטיקה וטיפוח רבות, לכן יש לעשות בחירה שקולה לפני שאתם חותמים על משהו.

 

רוצים לשמוע עוד? למה אתם מחכים? הרימו טלפון כבר עכשיו

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!