עבודה באנגליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באנגליה לצעירים ישראלים

הממלכה המאוחדת היא כנראה לא סתם אחד היעדים הפופולאריים בעבור ישראלים רבים. בבריטניה קיים קסם שקשה להגדיר אותו במילים. כאשר אנו חושבים על בריטניה קשה שלא לחשוב על לונדון היפה והתוססת, מתחמי הבילוי והקניות, האווירה הבריטית ומרחבים עצומים של נוף כפרי מולם אף אחד לא יכול להישאר אדיש.

כאשר אנו מדברים על עבודה באנגליה אנחנו לא יכולים שלא לומר מילה על כך שהממלכה המאוחדת היא מדינה לא קטנה. כך שיכול להיות שתמצאו את עבודת החלומות דווקא במנצ'סטר או בליברפול, אבל אל תדאגו. בכל אחת מהערים הללו יש קסם ייחודי ההופך אותן ליעד נחשק עבור רבים.עבודה באנגליה

כאשר אנו מדברים על עבודה באנגליה חשוב לנו לומר שאין גבול לאפשרויות העומדות לפניכם. אתם יכולים למצוא עבודה יצירתית בחברת הייטק נחשבת ואתם יכולים למצוא עבודה בתור מוכרי עגלות וליהנות מאווירה צעירה ודינמית של ישראלים צעירים ויצירתיים. כך שההמלצה שלנו היא להסתכל על המאמר הזה בתור פתח, מעט מידע על קצה המזלג, שמעבר לו נמצאים שלל מקומות עבודה משתלמים וטובים עבורכם במיוחד.

בכל מקרה אנחנו בטרמינל 3 נהיה כאן על מנת להבטיח כי תמצאו את מקום העבודה המושלם עבורכם מעבר לים. אבל, אם בכל זאת הייתם רוצים לשמוע קצת על אפשרויות התעסוקה העומדות לפניכם בבריטניה, אנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא!

מרחק מישראל: בערך 2200 מייל, 4-5 שעות טיסה.
הבדלי שעות: שעתיים לפני ישראל.
שפה: אנגלית.
מזג אוויר: בגדול – אפרורי. למרות שגווני האפור משתנים בין האזורים.
מטבע: לירה שטרלינג, נקראת גם פאונד (=6.7397 ₪, נכון ל-18.7.08).
אוכל: בעבר אהבו להשמיץ את המטבח האנגלי, אבל בשנים האחרונות חלה התקדמות גדולה בתחום, וניתן לאכול טוב גם ברחבי בריטניה. אחרי הכל, השף העירום הוא אנגלי.

עבודה ומחייה בעות הפנאי בעבודה באנגליה 

סוגי עבודות: עבודה באנגליה מתרכזת כיום בעיקר בעסקי עגלות מכירה שהחלו כבר בקיץ 2002. באותה תקופה ישראלים ראו בעבודה באנגליה תחליף לארה"ב שעדיין נמצאה תחת טראומת ה-11 בספטמבר. תחום נוסף שנחשב די פופולארי באנגליה הוא מכירת תמונות שמן. בשנים הראשונות התרכזו רוב החברות המעסיקות ישראלים באזור לונדון אך לאט החלו להתפשט לכל אנגליה ולמדינות הקרובות – אירלנד, סקוטלנד ווילס. עבודה באנגליה היתה ונשארה אטרקטיבית בעיקר בזכות הקרבה היחסית לישראל והמטבע החזק ששומר על ערכו.

כמה אפשר להרוויח: עבודה באנגליה מאפשרת להרוויח בממוצע 100-300$ ביום, או £50-£150. החסון הוא שעלויות המחיה די גבוהות, כך שיש לקחת את זה בחשבון.

תנאי מחייה: תנאי המחיה שמספקות חברות עבודה באנגליה הם צנועים יותר מאשר בארה"ב ובקנדה. לא תמיד מקבלים רכב כחלק מהעסקה – כשמדובר בלונדון התנועה מתבססת על הרכבת התחתית בלבד (וטוב שכך – מי רוצה לנהוג בצד הלא-נכון של הכביש?). דירות המגורים הן בדרך כלל די בסיסיות מבחינת אבזור, ריהוט וגודל – מדובר בתנאי מחייה תנאים פרקטיים ולא הרבה יותר. אבל שעות העבודה נוחות יחסית – מסיימים לעבוד ב-6-8, מה שמשאיר מספיק זמן לבילויים. אפשר גם לשכור דירה באנגליה באופן עצמאי באנגליה.

אחרי העבודה באנגליה

חיי חברה: אנגליה בפרט ובריטניה בכלל נחשבות למרכז פעילות ותרבות אירופי ולכן מהוות מוקד משיכה לצעירים מכל העולם. ישראלים ניתן למצוא למכביר בערים הגדולות, כך שתוכלו להרגיש לגמרי בבית.
בילויים: לונדון היא כמובן בירת תרבות ואמנות עולמית. תיאטרון, מוזיאונים וגלריות, קולנוע ומה לא. חיי לילה בלונדון הם מהמדהימים בעולם, אבל גם בערים אחרות ברחבי אנגליה ישנן סצנות בילוי סואנות, ולו רק בזכות המנהג האנגלי הידוע לסיים את יום העבודה בפאב. למרות שמרבית הפאבים נסגרים מוקדם יחסית, לאחר מכן מגיע שלב המועדונים, כך שסביר שלא תמצאו את עצמם משוטטים אחרי שעות העבודה משועממים.

עבודה בעגלות בבריטניה

עבור אלו שאוהבים למכור, עבודה בעגלות היא כנראה תחום העיסוק הטוב ביותר עבורכם. עבודה בעגלות היא הזדמנות נהדרת עבור אלו הרוצים לעשות הרבה כסף בזמן קצר. עבודה בעגלות, בייחוד בבריטניה, שם אתם דוברים את השפה, יכולה להיות מקור פרנסה לא רע והתחלה טובה עבור יציאה לטיול גדול או חזרה לארץ עם סכום כסף נאה בצד.

עבודה בעגלות מתחילה בתקוה קצרה של הכשרה, בה המעסיק שלכם ילמד אתכם כל מה שאתם צריכים על המוצרים אותם אתם עתידים למכור בחודשים הקרובים. לאחר מכן, תוצבו עם המוצרים באחד ממרכזי הקניות הגדולים של לונדון, מנצ'סטר או ליברפול ותתחילו למכור.

המגורים הם בדרך כלל יהיו ביחד עם החברים שלכם, השותפים גם הם לעבודה בעגלות. המגורים הם בדרך כלל מגורים שהמעסיק דאג להם והם יעלו סכום כסף נמוך מזה הנהוג באנגליה.

השותפים שלכם בדירה יהיו אלו שיהפכו לחברים הכי טובים שלכם. איתם תצאו לבלות בסופי השבוע ולאחר העבודה. איתם תיהנו מלונדון או מכל עיר אחרת בבריטניה כמו שצריך.

עבודה בעגלות משתלמת במיוחד משום שהשכר מורכב משכר בסיס בתופסת עמלות על מכירות. כך שאם אתם טובים עם אנשים ויודעים לעשות את העבודה, מאוד יכול להיות שעבודה בעגלות תתברר כמשתלמת במיוחד עבורכם.

עבודה בחברות הייטק באנגליה

כמו בכל העולם המערבי, גם בבריטניה מזהים את הקסם הישראלי בכל מה שקשור ביצירתיות וחשיבה על החיים בגדול. עבודה בבריטניה עבור צעירים אקדמאיים היא לא תופעה נדירה. אם יש משהו שלמדנו בעקבות המשבר הכלכלי של 2020 הוא שהזדמנויות נמצאות שם כדי לנצל אותן. אנחנו היום יודעים, יותר מבעבר, כי גבולות פיזיים הם לא דבר שאי אפשר לחצות בקלות. האינטרנט מאפשר לנו למצוא עבודה בלי שום בעיה בזכות הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו.

אין ספק כי היתרון המשמעותי עבור אלו המעוניינים לעבוד בהייטק בבריטניה הוא שמדובר על שפה דוברת אנגלית. כך שאתם לא צריכים לחשוש לא מהראיונות ולא מכתיבת קורות החיים הרלוונטיים עבור העבודה.

לונדון היא מרכז עולמי השואב אליו חברות הייטק מכל העולם המערבי. כך שאם יש לכם ידע בתחום ומעניין אתכם לעבוד באנגליה, מאוד יכול להיות שבמידה ויש בידכם את הכישורים המתאימים, תמצאו מקום עבודה איכותי משתלם בבריטניה.

עבודה בענף המסעדנותעבודה באירופה ואנגליה

כאמור, הערים גדולות של אנגליה משוועות לידיים עובדות של חבר'ה צעירים בראשית דרכם. עבודה בענף המסעדנות היא דבר אפשרי ובמידה ואתם מעוניינים ואוהבים את התחום זו יכולה להיות הזדמנות פז עבורכם. גם כאן, למדנו שאין מקום רחוק מדי. כל שעליכם לעשות הוא לחפש את המסעדה בה תרצו לעבוד ולעבור את תהליך הקבלה על מנת להבטיח כי אכן תתקבלו לעבודה ותוכלו לצאת לעבוד בלונדון.

עבודה באבטחה

צעירים ישראלים בוגרי צבא הם מוצר מבוקש במדינות רבות בהם מחפשים שירותי אבטחה מקצועיים. הרי בסופו של יום, צעירים ישראלים רבים יודעים את העבודה על בוריה. בשל גל פיגועים מעשר השנים האחרונות, גם בקהילה היהודית וגם במקומות שונים בלונדון ומחוץ אליה מחפשים שירותי אבטחה של חבר'ה ישראלים צעירים.

היתרון בעבודה הזו הוא שמדובר על עבודה בשכר גבוה כאשר אנו מדברים בסך הכול על שעות נוחות למדי. המגורים הם בדרך כל באחת הערים הגדולות בחצי האי הבריטי מה שיבטיח כי לא יהיה לכם משעמם כלל בשעות לאחר העבודה.

עבודה בקהילה היהודית

בריטניה מלאה בקהילות יהודיות גדולות מלאות יהודים מקומיים וישראלים לשעבר. עבודה בקהילה היהודית היא רעיון נהדר עבור מי שאוהבים לעבוד בחינוך. בדרך כלל העבודה היא בשעות נוחות אלא לקראת ימים מיוחדים ומועדים, אז העבודה נעשית מעט יותר אינטנסיבית. עבודה בקהילה היהודית היא עבודה נהדרת עבור מי שמעוניינים לגור באחת הערים הגדולות, להשתכר שכר נאה וליהנות מהחוויה והסיפוק שיש בתחום הזה, המלא בקשר אישי.

עבודה בתור אופר

משפחות אמידות בבריטניה, אוהבות לשכור בחורות ישראליות עבור עבודה עם הילדים שלהם באופן קבוע. המגורים הם בדרך כלל בבית המעסיק והעבודה לא קשה. השכר נאה ואם אתן זוכות לגור אצל משפחה המתגוררת באחד הרחובות הראשיים של לונדון או מנצ'סטר, אנחנו מניחים שתפיקו הנאה רבה מהשהות שלכן במקום.

מדובר על עבודה נהדרת עבור אלו שאוהבות ילדים. בדרך כלל מדובר על עבודה בשעות נוחות בהן לכן יש לא מעט זמן להסתובב ולהכיר היטב את העיר בה תבחרו לגור.

הכי חשוב זה לעשות את הדברים באופן חוקי

אופן הוצאת אישור העבודה בבריטניה הפך אחר לאור יציאתה של בריטניה מהאיחוד האירופי בשנה האחרונה. אבל בגדול, בדומה למרבית מדינות העולם, גם בבריטניה אישור העבודה ניתן בכפוף להצגת אישור מהמעסיק שלכם כי הוא אכן מעוניין לשכור אתכם בתור עובדיו.

אנו מדברים על תהליך יחסית ארוך העורך בערך שלושה חודשים עד לקבלת האישור הרשמי. תידרשו כמו כן לשלם כסף עבור הטיפול בבקשה כך שעליכם להיאזר באורך רוח וסבלנות לאורך כל התהליך.

שמרו קצת כסף להתחלה

אם יש טיפ אחד שאנו יכולים לתת הוא לא לצאת למסע בלי קצת כסף עבור החודשים הראשונים. המחייה באנגליה יקרה. לכן סביר להניח שתתפרנסו ותרוויחו כסף טוב עם הזמן. אבל, חשוב לזכור כי בחודשים הראשונים, כאשר עדיין אין לכם הכנסה טובה, יכול להיות שתוציאו לא מעט כסף עבור מחיה.

לכן, שמרו כבר מעכשיו קצת כסף בצד שיעזור לכם לצלוח את תהליך הקליטה במדינה החדשה.

אנחנו כאן בשבילכם

תהליך של רילוקיישן, בין אם הוא לכמה חודשים ובין אם מדובר על כמה שנים, הוא תהליך לא קל. אנחנו כאן בטרמינל 3 נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שתמצאו את מקומכם במדינה החדשה.

עבודה באנגליה נחשבת עבודה רווחית ביותר, עם רמת החיים וצריכה מקומית מהגבוהות בעולם ומשכורת היא בלירות שטרלינג – מהמטבעות היציבים בעולם. עבודה בחו"ל באנגליה מתייחסת ברובה לעבודה בעסקי העגלות, אך מכירות ציורי שמן היא אלטרנטיבה רווחית נוספת בעבודה באנגליה. אפשרויות העבודה באנגליה התרחבו בשנים האחרונות מחוץ לגבולות הבירה לונדון, והתפשטה לעבודה בסקוטלנד, ווילס ואף במדינה השכנה אירלנד.

בגדול

עבודה באנגליה טומנת בחובה יתרונות בולטים, שקשורים למטבע אנגלי החזק ולקרבה לישראל שמתבטאת בכרטיס טיסה זול יחסית, כשמדובר בחישוב עלויות מול הכנסות. לאלו שמחפשים לא להתרחק מהבית יותר מדי, ולהתמקם במקום טוב באירופה, כדאי לשקול עבודה באנגליה שתאפשר גישה קלה לרחבי היבשת, הכנסות בלירה שטרלינג והרבה גינס (בטמפרטורת החדר, חשוב לזכור).

עבודה באנגליה

עבודה באנגליה היא אחת האופציות המוכרות והמבוקשות כבר שנים ארוכות, אומנם חיפוש עבודה בארצות הברית היה פופולארי מאז מתמיד אך כבר בתחילת שנות האלפיים עם כניסתן של עגלות מכירה בבעלות ישראלית גם לאנגליה, נוצרה אפשרות בחירה נוספת וצצה הזדמנות לצעירים רבים שהעדיפו לעבוד דווקא באירופה, באנגליה, בלונדון.

עבודה בלונדון או מחוצה לה.

אם בהתחלה עבודה באנגליה משמעותה היתה עבודה בלונדון הרי שכעת קיימות מבחר אפשרויות, ניתן לבחור בין עבודה בלונדון לעבודה בערים גדולות אחרות באנגליה וגם במדינות הסמוכות לה – אירלנד, ווילס, סקוטלנד, ההחלטה כולה של מחפשי העבודה.

עבודה בלונדון טומנת בחובה הנאה מרובה מחוץ לשעות העבודה, לונדון היא אחת הערים האירופאיות היפות והמעניינות, בלונדון ניתן למצוא מענה איכותי בכל תחומי התרבות, האומנות והבילוי – שפע של מוזיאונים וגלריות, תאטראות, קולנועים, בתי קפה, ברים, מועדונים וכמובן שווקים וחנויות לרוב.

דרושים אנגליה – מה, איפה, מתי ואיך.

אם החלטתם שאתם רוצים לעבוד באנגליה או שאתם עדיין מתלבטים ומעוניינים לדעת קצר יותר נתחיל בכך שנספר לכם שהעבודה באנגליה היא בעיקר במכירות – מכירת מוצרים בקניונים או מכירת ציורים, אפשרויות המגורים הן רבות ומגוונות, המרחק משאר מדינות אירופה ומהארץ הוא קטן יחסית כך שניתן לבקר או לטייל והשכר גבוה (בשל חוזק המטבע).

מודעות דרושים אנגליה, אינפורמציה על עבודה אנגליה ומלאי משרות בהתאמה אישית להעדפותיכם תוכלו למצוא בקלות ובנוחות באתר טרמינל, התקשרות למעסיקים רציניים ובדוקים, ייעוץ מקצועי, מידע והסברים על הנפקת ויזות, מאמרים ופורומים ושירותים נוספים.

עבודה אנגליה? עשו שימוש בשירותים שטרמינל מציעה ומספקת והצטרפו לאלפי עובדים שמצאו את מבוקשם בעזרת הרשמה פשוטה וקצרה וכעת עושים וחוסכים כסף במדינות רבות ברחבי העולם, גם אתם יכולים, ללא תשלום וללא מאמץ.

עבודה באנגליה

אנגליה, היא מדינה המעלה בנו אסוציאציות של בוטיק, יוקרה, אוכל איכותי, וכללי נימוס מוקפדים. עבודה באנגליה, נשמעת כדבר קשה ומנוכר לחלק מהאנשים. הרשו לנו לנפץ לכם את הסטיגמה על המדינה הקרה, שרוב השנה, מזג האוויר בה קר במיוחד, וגלו כי עבודה באנגליה יכולה להיות אחת החוויות הכי מיוחדות שתעשו בחייכם. חברת טרמינל, מטיסה אתכם לאנגליה, ומאפשרת לכם עבודה רווחית, וחווייתית לא פחות. 

עבודה באנגליה

תהליך הקבלה לעבודה באנגליה

אם אתם רוצים לעבוד באנגליה, ראשית תצטרכו לכתוב קורות חיים ולציין האם יש לכם ניסיון במכירות, או עבר של חיים משותפים עם עוד אנשים, ויכולות שיתוף פעולה ועבודת צוות. אם ביטחון וכריזמטיות הן תכונות שבולטות בכם, כנראה שהעבודה הזו תפרה עליכם. כמובן שהכול ניתן ללמוד ולשפר, אך קורות חיים מרשימים יקדמו אתכם בתהליך. לאחר תהליך רישום קצר, תזומנו לריאיון, ותמלאו את הטפסים הנדרשים. במידה ותמצאו מתאימים, תמלאו טפסים נוספים, תקבלו את כלל הפרטים הנוגעים לנסיעה, ותפגשו את החברים החדשים שלכם. לאחר הסכמתכם, תצאו יחד לדרך ותגיעו אל אנגליה. כמו בשיר הידוע, "לונדון לא מחכה לי", וכדאי לקחת בחשבון כי עבודה באנגליה היא דבר נחשק, ואם לא תהיו זריזים והחלטיים מספיק, לא יישאר לכם מקום בעבודת החלומות. 

עבודה באנגליה – הבדלי התרבויות

אין ספק, כי קיימים הבדלי תרבויות רבים ורחבים, בין התרבות הישראלית, לתרבות הבריטית. אנגליה היא מדינה בה יש משפחת מלוכה, לה התושבים רוכשים כבוד רב. ישנם כללי נימוס בסיסיים עליהם הבריטים מקפידים, שלישראלים נראים בטלים בשישים. דבר זה אפשר לנצל דווקא לחיוב, ולתפוס את הבריטים "לא מוכנים" לאנרגיות החזקות ולחיוך הרחב שהישראלים מביאים. דבר זה ישפר את יכולת המכירה שלכם וכמובן שדבר זה יעלה את השכר שלכם באופן משמעותי. 

מעטפת – יש מי שרואה אתכם

הרבה אנשים מדמיינים עבודה בחו"ל, וחוששים מתחושת בדידות, וחוסר מענה, כאשר יש צורך בעזרה. הרשו לנו לנפץ לכם את המיתוס הזה, ולהסביר, כי חברת טרמינל, דואגת לכם למענה מלא ומספק. החברה דואגת לכם למגורים ראויים שלא נופלים מדירות יוקרה ברחוב אוקספורד, איסוף מהשדה וחזרה, מענה תחבורתי הכולל רכב, וכמובן טיולים ומשכורת גבוהה. אתם כמעט ולא צריכים לדאוג לכלום חוץ מלעשות את העבודה שלכם בצורה המיטבית,  ובכך להבטיח שכר גבוה ככל הניתן. כל בעיה שתתקלו בה, תקבל מענה על ידי איש הקשר שלכם באנגליה. התנאים הנלווים לעבודה באנגליה הם משהו שאי אפשר כמעט למצוא כיום, בשום עבודה סטנדרטית לחייל משוחרר. 

היכרות עם אנשים חדשים

עבודה באנגליה עם ישראלים, מזמנת יצירת קשרים חדשים וחברויות שיחזיקו לשנים רבות. עקב הבדלי התרבויות עליהם דיברנו, תחושת השייכות הישראלית גוברת, ותמיד נחמד להיות לצד אנשים שגדלו על אותם ערכים כמו שלכם, ומבינים מה אתם עוברים. עבודה באנגליה עם ישראלים צעירים נוספים, היא הזדמנות ליצור קשרים חברתיים, וליהנות יחד ביעד היוקרתי, כמובן תוך הקפדה על כללי הנימוס וההתנהגות של המדינה. אין כמו לסיים את היום בדירה, ולהחליף חוויות עם האנשים היחידים שיוכלו להבין אתכם.

לסיכום, חברת טרמינל מציעה עבודה באנגליה בתנאים לא פחות ממעולים, עם שכר מתגמל במיוחד. כמובן שחברת טרמינל מקפידה באופן אדוק על נהלי הקורונה, ולא מסכנת אף אדם בהידבקות. עבודה עם מסיכה ושמירה על ריחוק חברתי היא נורמה. אם אתם חושבים שאתם מתאימים לעבודה, ושהיא כמובן מתאימה לכם, אל תהססו להתחיל בתהליך הרישום ולהבטיח מקום על המטוס הבא לאנגליה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!