למה לא לפרגן לעצמכם הפלגה על יאכטה בהרצליה?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בואו נודה. כולנו אוהבים יאכטות. כמעט ואין אחד שלא אוהב יאכטות. נכון? לרוב זו לא הדרך שבה אנחנו עושים את דרכנו, אבל זה הרבה, הרבה יותר מזה. יאכטה היא כיף. יאכטה היא שייט מהנה. יאכטה היא פינוק. יאכטה היא חוויה. יאכטה היא כיף טהור, כזה ששמור רק לאירועים מיוחדים, ובחברת אנשים מיוחדים. גל ונעמה השכרת יאכטות זו יאכטה בהרצליה הלוקחת את כל המאפיינים הללו ומשכללת אותם עד לדרגה של אמנות. לא פחות.

יאכטה בהרצליה הרבה יותר מכלי תחבורה

כאמור, הפלגה ביאכטה היא לא הדרך להתנייד ממקום למקום, אבל עדיין שמור לה מקום של כבוד ברשימה הנחשקת של תענוגות החיים. רק דמיינו לעצמכם יום יפה, שמיים כחולים, הרוח מנשבת לה בדיוק בעוצמה הנכונה, הים עולה ויורד לו בנינוחות, ויש מין מצב רוח כזה, שקשה לשים עליו את האצבע או להסביר אותו במילים, אבל אומר דבר אחד חד משמעי. היום יהיה כיף. היום מגיעים לשייט יאכטה בהרצליה בדרך לעשות חיים משוגעים. בדרך לפרגון האולטימטיבי. לא פחות מזה.

יאכטה היא עניין ששמור לרגעים מיוחדים, ואולי זה סוד הקסם. זו לא חוויה שעוברים מדי יום ביומו. זאת חוויה של פעם בחיים, חוויה שלכבודה תבחרו בקפידה את האנשים שיקיפו אתכם. חוויה שעושים רק עם אנשים שאוהבים באמת ומכל הלב. חוויה שתרצו לעבור עם בני המשפחה הקרובים, החצי השני שלכם או החברים הכי טובים.

מפה לשם, תרגישו איך שאתם סופרים את הימים לאחור. נו, מתי כבר מגיעים לשייט יאכטה בהרצליה כדי ליהנות מחוויה מהפנטת בין הגלים? היום? בעוד שבוע? מתי???. מהר מאד תמצאו את עצמכם מסמנים עוד יום בלוח השנה בדרך לחוויה המטריפה הזאת. האמת? לגמרי בצדק.

ומה עם המחירים? האם יאכטה בהרצליה זו הוצאה גדולה לבילוי?

המחירים של השכרת יאכטה בהרצליה משתווים למחיר של בילוי במסעדה וסרט או הצגה, וכמובן שאי אפשר להשוות בין ארוחה במסעדה ושייט בלב ים שאפשר לשלב בו גם ארוחה בפרטיות מושלמת על המים, בבואכם לבחור יאכטה בהרצליה המשפט הידוע "הזול בסוף יקר" תמיד נכון, לגבי כל תחום בחיים ובמיוחד בתחום השכרת היאכטות, לכן בסקר השוק שאתם עושים לגבי השכרת יאכטה בהרצליה תבדקו היטב מי החברה של היאכטות? מה המוניטין והביקורות עליה? איזו יאכטה אתם מקבלים בתמורה למחיר? מי הסקיפר או הסקיפרית שילוו אתכם בהפלגה?

כשסוף סוף הגיע היום הגדול להפלגה על יאכטה בהרצליה

למען האמת, המרינה בהרצליה היא לא עוד נקודת ציון רגילה. היא הרבה מעבר. היא חוויה בפני עצמה, משכרת, ממכרת ופסטורלית. האמת זה עוד כלום עד שמגיעים ליאכטה עצמה.

היאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות היא בדיוק כל מה שנכון ביאכטה בהרצליה, 12 מטרים של שכרון חושים. עיצוב מדויק ומלא אווירה, אורך וגודל שהם בדיוק מה שאתם צריכים, המון סטייל וטעם אישי, וכל התוספות שייצרו לכם גוד טיים. סיפון שיזוף מפנק לכל דבר, אזור שבו תוכלו לשבת בניחותא בצל, אם בא לכם לנוח קצת מהשמש. אפילו חדרים פנימיים, אם משום מה תרצו לנוח לחלוטין מהנוף של הים (למרות שתכל'ס, למה לכם?).

בקיצור, החוויה האולטימטיבית כבר פה, ממתינה לכם, עוגנת לה יאכטה בהרצליה וממתינה לקחת אתכם לשעות של הנאה כפי שאולי לא חוויתם מעולם. אתם לחלוטין מוזמנים להרשות לעצמכם, להרים עוגן ולשוט לעבר ים כחול.

התקשרו אלינו 0504600470 ונשמח לשריין לכם מקום להפלגה על יאכטה בהרצליה

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!