טיול למזרח הרחוק

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מתכננים טיול למזרח הרחוק? קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהטיול!

טיול למזרח הרחוק זו חוויה בלתי נשכחת – טיסה ארוכה, נחיתה במקום לא מוכר, קשיי הסתגלות לשפה, נופים, אנשים שנראים אחרת ואקלים תרבותי שונה. הסתגלות לשינוי היא לא תמיד קלה אך ישנם כמה טיפים מרכזיים שיכלים להקל על הנסיעה למזרח ולהבטיח שהחוויה תהיה כמה שיותר נעימה, מוצלחת ומהנה. הנה לפניכם כמה טיפים שבהחלט כדאי שתיקחו איתכם במזוודה למזרח!טיול למזרח הרחוק

1. כרטיס טיסה

כרטיס טיסה הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר בטיול. מדובר על כרטיסי טיסה הנעים במחירים של כמה מאות דולרים ויכולים לנוע גם עד כמה אלפים בודדים. טיפ מומלץ הא לחפש טיסות שיכולות להיות זולות יותר, למשל טיסה דרך ירדן. טיסה כזו אמנם עלולה להישמע לא נעימה, אך מאות ישראלים עושים זאת וכך חוסכים סכום משמעותי. בהחלט מומלץ שתשקלו את האופציה.

2. קביעת יעדים בטיול מבעוד מועד

תכנון טיול למזרח, כלומר תכנון מראש של היעדים עצמם, נחשב עבור רבים כדבר אשר "פוגע בתחושת החופש", אך למעשה זהו דבר מומלץ בחום. רבים אוהבים את ההרגשה שהם פשוט טסים ללא תכנון, אך אנו ממליצים לקבוע תכנון ראשוני, ממנו אפשר לסטות באם תרצו בכך. תכנון כללי בהחלט יסייע לכם לחלק את הזמן והכסף שלכם טוב יותר, כך שתוכלו ליהנות יותר!

3. רכישת ציוד מתאים

טיול למזרח בהחלט מצריך רכישה של ציוד מתאים מבעוד מועד, ציוד שילווה אתכם למשך השהות, באם מדובר על חודש או אפילו לתקופה של שנה. ציוד מתאים עבור תרמילאים יכלול תרמיל טיולים איכותי, סנדלים נוחות, נעלי הרים מתאימות להליכה בתנאים קשים, פליז, כפפות חמימות, כובע צמר, שקיות אטומות (למקרה שתתקלו בגשמים) וכמובן ספר טוב לעברת ה"זמן המת" בטיול.

4. עדכונים קבועים

בכדי שהטיול יעבור כראוי, חשוב שתקפידו לעדכן את המשפחה והחברים בבית היכן אתם נמצאים ושבריאותכם תקינה. לא הייתם רוצים להיתקל בצוות חילוץ ששלחה המשפחה המודאגת במיוחד מהארץ נכון? כדאי מאוד שתתאמן עם המשפחה את התדירות בה תצורו קשר טלפונית, דרך אסמס או אפילו בפייסבוק. שיחה קבוע בערב יום שישי למשל יכולה להיות מצוינת ונעימה לכולם.

5. חיסונים

המזרח הרחוק חושף אתכם לא רק לנופים ותרבות חדשה, אלא גם לסיכון מפני מחלות וזיהומים חדשים. לפני שתטוסו למזרח, מומלץ מאוד שתגיעו למרפאת המטיילים הקרובה לביתכם ותיקחו את כל החיסונים המתאימים. חיסונים עיקריים הם צהבת וטיפוס הבטן, אך ישנם חיסונים שונים לאזורים שונים, וכדאי בהחלט להתייעץ עם הרופא ולספר לו לאן אתם נוסעים בכדי לקבל חיסון מתאים.

נמצאים לקראת טיול למזרח ומעוניינים בטיפים נוספים? בפורטל שלנו תמצאו הכול!

בפורטל טרמינל תוכלו למצוא את כל מה שמעניין חיילים משוחררים, בין אם מדובר על טיול למזרח הרחוק, עבודה בחו"ל או אפילו לימודים גבוהים. בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!