ויזה לאנגליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אשרת תייר
אזרח ישראלי בדרך כלל לא יצטרך אשרה בשביל להיכנס לבריטניה לביקור קצר. זאת במידה ומטרת ביקורך היא טיול.
עם זאת, אתה כן תצטרך ויזה (ואשרת עבודה) על מנת להגיע לבריטניה למטרת עבודה
 ויזת סטודנט לאנגליה
ויזת סטודנט היא ויזה הניתנת לנרשמים ללימודים באנגליה במוסדות אקדמיים המוכרים על ידי הקונסוליה הבריטית. הויזה מאפשרת עבודה באנגליה בזמן הלימודים . מספר שעות העבודה השבועיות המותר במסגרת ויזה זו מוגבל.
התהליך לקבלת הויזה
התהליך מתחיל בהרשמה לאחד מהמוסדות האקדמיים המוכרים ומספר ימים לאחר ההרשמה יוזמן המועמד לראיון בקונסוליה. יש כמובן להגיע מוכנים לראיון זה. בראיון יישאל המועמד מספר שאלות הקשורות לקורס הנלמד ולמוסד עצמו. מהמועמד יידרשו הוכחה או טיעון משכנע לכוונה לחזור לישראל בתום תקופת הלימודים ועליו להחזיק דרכון בתוקף.
תקופת הויזה
תקופת הויזה נקבעת בהתאם למשך הלימודים אליהם נרשמים (בין חודשיים לשנה).
אשרת עבודה זמנית באנגליה
בקשה לאשרת עבודה בבריטניה חייבת להיעשות על ידי חברה בריטית המעוניינת להעסיק את המבקש. לצורך קבלת ויזת עבודה לבריטניה, המבקש צריך להוכיח רמת כישורים מקצועיים גבוהה וניסיון רב.
על מנת לקבל ויזת עבודה "מלאה" המבקש יזדקק לפחות לאחד מהדברים:
• תעודה מסמיכה השווה בערכה לתעודה אקדמית בריטית.
• 3 שנות ניסיון ניהולי מקצועי בתחום ספציפי.
• רמת HND מקצועית המכשירה לעסוק בעבודה מסוימת.
• רמת HND כללית ושנה אחת לפחות של ניסיון רלוונטי.
• מינימום שלוש שנות ניסיון רלוונטי ברמת NVQ 3 או יותר.
מחזיקי היתר עבודה (INF 13)
אם הנך אזרח זר שאינו ממוקם בבריטניה, ואתה מתכנן לעבוד בבריטניה, חייב להיות לך היתר עבודה. היתר עבודה מתייחס הן לעובד מסויים והן לעבודה מסויימת. לאחר שאתה מקבל אשרת עבודה, האשרה אינה מהווה אישור כללי לעבודה בבריטניה. היא מוגבלת אך ורק למעסיק אשר הגיש את הבקשה. אם יש בידך היתר עבודה בבריטניה וברצונך להחליף עבודות, ראשית תצטרך היתר חדש, שאותו צריך לקבל עבורך המעסיק החדש שלך.
היתרי עבודה מאפשרים לזרים להגיע לבריטניה לצורך הכשרה או רכישת נסיון בעבודה. האשרה לעסקים ומסחר, מאפשרת למעסיקים בריטים לגייס אנשים מחוץ לתחום הכלכלי של אירופה (EEA), שימלאו את החלל שהמעסיק לא הצליח למלא עם עובד מקומי. אשרת תרשים ההכשרה והנסיון בעבודה (TWES ) מאפשרת לאנשים מחוץ ל-EEA לקיים הכשרה מבוססת עבודה למטרת התמחות או התמקצעות, או עבודה לתקופה קצרה כחבר נוסף בצוות.
אשרת עבודה לכניסה רב פעמית (MEWP)
סוג אשרה זו נוצר עבור עובדים אשר מנויידים באופן קבוע לתקופות קצרות של העסקה על ידי אותו המעסיק בבריטניה ובצפון אירלנד. האשרה אינה קבילה עבור תוכנית התמחות ונסיון בעבודה (TWES). אשרת MEWP תקפה למשך ששה חודשים עד שנתיים למחזיקי אשרת עבודה אינדיווידואלית. הם לא רשאים להביא עמם לבריטניה את הבעל, אשה, בן/בת הזוג וילדים התלויים בהם.
מסלול 1 בתכנית הנקודות, מהגר כללי (INF 21)
אם הנך אדם מוכשר במיוחד המבקש לעבוד כשכיר או כעצמאי בבריטניה תחת מסלול 1 (כללי) למהגרים בתכנית הנקודות. אינך צריך נותן חסות עבור מסלול 1 (כללי) למהגרים בתכנית הנקודות. מסלול 1 (כללי) מאפשר ליחידים בעלי כישורים מיוחדים הזכאים למספר הנקודות הנדרש בשביל להגר לבריטניה ללא כל סוג של חסות ממעסיק. יחידים בעלי כישורים מיוחדים כוללים רופאים, מדענים, מהנדסים, בעלי תואר שני במנהל עסקים (MBA) ועוד. אם הנך דובר אנגלית, בעל תואר ראשון לפחות, ויכול להראות שהכנסתך במדינת המוצא שלך הייתה טובה, מסלול 1 (כללי) הוא התוכנית הנכונה עבורך.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!