עבודה באוסטרליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים

עבודה באוסטרליה המדריך המקיף עבודה באוסטרליה

סיימתם את השירות הצבאי ואתם מחפשים כעת עבודה טובה, שתאפשר לכם גם לעשות את הצעדים הראשונים וגם לחסוך סכום כסף גדול, שיפתח בפניכם הזדמנויות חשובות להמשך? מן הסתם אתם כבר יודעים, שכאן בישראל, האפשרויות העומדות בפניכם הן מוגבלות מאוד, במיוחד לאור העובדה שאין לכם עדיין מקצוע, אין לכם הסמכה אקדמאית ואין לכם ניסיון מקצועי, שניתן באמצעותם למצוא הזדמנות עבודה טובה. זה המקום בו נכנסת למעשה לתמונה, האופציה של עבודה בחו"ל ואת השורות הבאות נקדיש לאופציה הספציפית של עבודה באוסטרליה, שהופכת בשנים האחרונות לאופציה יותר ויותר אהודה על צעירים ישראלים.

 

עבודה באוסטרליה? למה דווקא אוסטרליה?

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אפשר לומר שכמעט כל מדינות העולם פרושות בפניכם ואתם רק צריכים לבחור היכן יותר מתאים לכם. בחירה זו אמורה להישען על שיקולים כלכליים מחד ושיקולים תיירותיים מאידך. מצד אחד, אתם רוצים להרוויח סכום כסף גדול בעבודה טובה בחו"ל ומצד שני אתם רוצים גם לחוות את החופש, שאתם כל כך זקוקים לו לאחר 12 שנות לימוד רצופות ושירות צבאי לא פשוט. כשבוחנים את כל מכלול הפרמטרים הללו, ישנן כמה מדינות שבולטות מעל כל השאר ואחת מהן היא אוסטרליה. אוסטרליה היא מדינת אי השוכנת על יבשת שלמה בצדו המזרחי של כדור הארץ, אך נחשבת למדינה מערבית בכל פרמטר אפשרי. אוסטרליה היא מדינת תיירות מצליחה מאוד, מודרנית, בעלת כלכלה חזקה, המציעה רמת הכנסה גבוהה לאזרחיה ולכל העובדים בתחומה. המשמעות היא, שמבחינה כלכלית בהחלט תוכלו להרוויח באוסטרליה את סכומי הכסף להם את מייחלים ושעליהם אין לכם בכלל מה לנסות לחשוב כאן בישראל, לפחות לא בשלב הזה של חייכם.

מעבר לכך, אוסטרליה היא גם מדינת תיירות מובילה המושכת אליה מיליוני תיירים בכל שנה ונחשבת למדינה עתירה באטרקציות תיירותיות. עבור כל מי שמחפש את השילוב של הכנסה גבוהה בעבודה בלתי מקצועית בחו"ל לצד טיול במרחבי טבע אינסופיים, אוסטרליה מציעה לכם אופציה נהדרת שרבות ממדינות העולם פשוט לא יכולות להציע לכם.

עבודה באוסטרליה – במה אפשר לעבוד באוסטרליה?

לפני שנפרט בפניכם מהן ההזדמנויות להשתלבות במסגרת עבודה באוסטרליה, חשוב להבין את כל התחום של עבודה בחו"ל. תחום זה מיועד למשה לחבר'ה צעירים נטולי הסמכה מקצועית, ניסיון מקצועי או הכשרה אקדמאית. לאחר השחרור מן הצבא, אתם נחשבים למעשה לעובדים בלתי מקצועיים וזוהי הסיבה שכאן בישראל השכר המוצע לכם הוא נמוך למדי. האופציה של עבודה בחו"ל מאפשרת לכם להיפתח לעבודות לא מקצועיות במדינות אחרות, שבהן רמת השכר היא גבוהה יותר, מה שמאפשר לכם להרוויח סכומים גבוהים במאפיינים עבודות מקצועיות ומתמחות, גם ללא המקצוע עצמו. עבודות אלה כוללות בעיקרן עבודות פיזיות ועבודות בתחום המכירות, בהן אתם מביאים מהיכולת הפיזית שלכם או מהכישורים האישיים שלכם ושבהן נדרש מכם מאמץ מיוחד וממוקד, אבל כזה שאם אכן תוציאו אותו אל הפועל, תוכלו להרוויח הרבה מאוד כסף.

אם נחזור ספציפית לאוסטרליה, אפשר לדבר על שני סוגי עבודות שכיחות ופופולאריות מאוד עבור חבר'ה ישראלים צעירים: עבודה בחוות ועבודה בעגלות ציורי שמן. עבודה בחוות היא ממש כפי שהיא נשמעת – אתם מוצבים בחווה מרוחקת שבה מתנהלת פעילות חקלאית ענפה, בהיקפים עצומים וגדולים הרבה יותר ממה שאנחנו רגילים פה בישראל ומבצעים עבודות שוטפות לניהול העבודה בחווה. בין המשימות היותר רומנטיות אפשר למצוא עבודה עם סוסים ואפילו עבודה עם עדרי בקר ענקיים ולצד זאת ישנן גם המשימות הפחות רומנטיות כמו עבודה חקלאית, תחזוקה שוטפת, ניקיון וכדומה. עבודה באוסטרליה במסגרת חוות כאלה, יכולה לייצר לכם הכנסות יפות מאוד, אך חשוב להבין שמדובר באורח חיים ייחודי שמחייב אהבה וחיבור לטבע, הרחק ממרחבים אורבניים חיים ותוססים.

אופציית עבודה נוספת בקטגוריה של הזדמנויות עבודה באוסטרליה כוללת את עגלות ציורי השמן. המדובר בעגלות מכירה ממש כמו דוכני המכירה שאתם מכירים פה מהקניונים בישראל, בהן מוצעים למכירה מוצרים שונים ובכלל זה מוצרי קוסמטיקה, תוספי תזונה, אביזרי מובייל וכמובן ציורי שמן. ההתמקדות בעגלות ציורי שמן באוסטרליה היא אינה מקרית – לאורך שנים של פעילות עגלות מכירות באוסטרליה, התברר כי זהו התחום שנחשב לאטרקטיבי ביותר ול"נמכר" ביותר מבין כלל סוגי העגלות. האוסטרלים פשוט אוהבים לקנות ציורי שמן וכך גם תיירים המגיעים לאוסטרליה ויכולים לרכוש ציורי שמן מגולגלים איתם הם יכולים לחזור לארצם ולמתוח על גבי מסגרת לתלייה בבית.

ממש כפי שהאינטרס שלכם הוא להרוויח כמה שיותר כסף ממכירת ציורי שמן, זהו גם האינטרס של בעלי העגלות. הבחירה שלהם למקד את פעילות המכירות בעגלות ציורי שמן היא דווקא בשורה טובה מבחינתכם, שכן כאשר אתם משתלבים בעבודה כזאת, אתם יכולים להיות למעשה בטוחים שמדובר בתחום אטרקטיבי שבו מתקיימות מכירות רבות ושבו ניתן לייצר כמות הכנסות גבוהה מעמלות מכירה.

 

מהם האזורים הגאוגרפיים באוסטרליה שבהם תוכלו למצוא עבודה טובה?

המדריך השלם על עבודה באוסטרליה

 

כפי שאמרנו קודם לכן, אוסטרליה היא מדינה שלמעשה משתרעת על פני יבשת שלמה ולכן ישנה משמעות רבה מאוד למיקום הספציפי שבו תוכלו לעבוד. ככלל, ישנם מספר יעדים אליהם מגיעים ישראלים לצורך עבודה באוסטרליה ובראשם סידני, מלבורן, בריסבן, פרת ועוד. אזורים אלה כוללים גם מרכזים אורבניים כמו מלבורן וסידני, בהם העבודה הרלוונטית יותר עבורכם היא עבודה בעגלות ציורי שמן וגם אזורים חקלאיים יותר, בהם ההשתלבות תהיה בדרך כלל במסגרת עבודה בחוות. בבחירת העבודה המתאימה לכם, עליכם לקחת בחשבון כמובן את סוגיית ההכנסות, אך גם את נושא הפנאי וההתאמה לאורח החיים שלכם. במקרים רבים, גם עבודה עם הכנסה גבוהה יחסית, היא עבודה שתתקשו להחזיק בה לאורך זמן אם מדובר באורח חיים זר לכם או כזה שקשה לכם מאוד להתחבר אליו. כך למשל, אם אתם מגיעים מאזור אורבני פה בישראל ואין לכם שום חיבור לעבודה חקלאית או לטבע הפתוח, יהיה לכם קשה למדי להחזיק בעבודה בחוות ולא ממש משנה כמה תוכלו להרוויח בה.

 

איך מוצאים עבודה באוסטרליה?

ישראלים רבים משתלבים בעבודות שונות בחו"ל באמצעות בני משפחה או חברים שעבדו שם בעבר ונותנים להם המלצה על עבודה ספציפית ולעיתים גם מסייעים בהתקשרות עם המעסיק בחו"ל. בפועל, זוהי שיטה מעט לקויה שכן היא לא באמת פותחת בפניכם את כל האפשרויות הקיימות, אלא רק מסייעת לכם להשתלב בעבודה ספציפית אחת, בהתאם לזו שבה עבד הקרוב שלכם. הדרך הטובה והנכונה ביותר למצוא עבודה באוסטרליה, היא דרך חברות השמה המתמחות בהשמת צעירים ישראלים בחו"ל וכמובן מציעות את האופציה של עבודה באוסטרליה.

חברות אלה תסייענה לכם בפרישת מבחר גדול של הזדמנויות עבודה בחו"ל, במדינות שונות ובאוסטרליה ובתחומים רבים כמו גם בחוות ועגלות ציורי שמן. חברות אלה תסייענה לכם גם בהסדרת כל ההיבטים של מקום העבודה לרבות תנאי שכר, תנאי עבודה וכדומה, מקום מגורים, השתלבות בקהילה המקומית ועל פי הצורך והאפשרות, תוכלנה לסייע גם בהוצאת אישור עבודה באוסטרליה מול הקונסוליה האוסטרלית פה בישראל ועל בסיס נתיב ספציפי שפתוח בפניכם, להוצאת אישור עבודה כזה.

 

עבודה באוסטרליה היא הזדמנות עבור מרבית הישראלים להרוויח לא מעט כסף בהזדמנות של פעם בחיים. אוסטרליה זו יבשת ענקית. מלאה בשדות חקלאיים וענפים הזקוקים לעבודת כפיים של אנשים צעירים. שם, הם מוזמנים למצוא עבודה מבין שלל האפשרויות העומדות בפניהם.

אוסטרליה ידועה בנוף עוצר נשימה ובעלי חיים יוצאי דופן. כך שאי אפשר לומר שאין כאן הזדמנות עבור ישראלים צעירים רבים, לחסוך קצת כסף לטיול הגדול שלהם בעולם. אוסטרליה, בניגוד לארצות הברית ומדינות אירופה, מוכרת בעולם בתור מדינה בעלת אופי 'רגוע'. שעות העבודה לא ארוכות במיוחד וימי העבודה פרושים על חמישה ימים בשבוע בלבד. כך שאם אתם רוצים להרוויח כסף לא רע ועם זאת לא לוותר על שלוות הנפש שלכם, יכול להיות שהמקום האידיאלי עבורכם לעבודה נמצא ביבשת אוסטרליה.

כדי לעשות לכם סדר. הכנו עבורכם את המאמר הזה. כאן תוכלו למצוא את המידע הרלוונטי עבורכם במידה ואתם מעוניינים לעבוד באוסטרליה. מכל המידע החשוב על עבודה חוקית באוסטרליה ועד לאופציות העומדות בפניכם כאשר אתם שואלים את עצמכם 'איך למצוא עבודה באוסטרליה'.

אז למה אתם מחכים? המשיכו לקרוא!

קודם כל, הסבר קצר על עבודה באוסטרליה הנעשית באופן חוקי

חברות ישראליות רבות בעולם מציאות לישראלים צעירים, די תמימים ברובם, הצעות מפתות על מקומות עבודה ברחבי העולם המשלמים הרבה כסף. אלא שהן לא אומרות דבר על המשמעות של עבודה באופן לא חוקי במדינה זו או אחרת. לכן, חשוב לפתוח בכך שעבודה בכל מדינה חייבת להיעשות באופן חוקי. הכלל הזה נכון לכל מדינה בעולם והוא משמעותי אפילו יותר כאשר אנחנו מדברים על אוסטרליה. זאת, מכמה טעמים:

  1. עבודה בלתי חוקית יכולה להיות בעלת משמעויות הרסניות: רשויות העבודה האוסטרליות לא עושות הנחות לאלו העובדים באופן בלתי חוקי בגבולות מדינתה. העונשים לאלו העובדים באופן בלתי חוקי מתחילים בקנסות גבוהים וממשיכים לגירוש ולאיסור חזרה לאוסטרליה. ישראלים צעירים רבים אוהבים להגיד- 'יהיה בסדר' אלא שאתם לא רוצים להתמודד מול רשויות האכיפה במדינה זרה. האמינו לנו.
  2. אוסטרליה היא אי: למה זה חשוב? מכיוון שאין שום אפשרות 'להבריח את הגבול'. אנחנו מדברים על מדינה שההגעה אליה חייבת להיעשות באמצעות מטוס. כך שאין שום דרך להיכנס או לצאת מהמדינה ללא מסמכים רשמיים המתירים זאת.

ישראלים רבים טועים לחשוב כי קבלת ויזת עבודה לאוסטרליה היא דבר כמעט בלתי אפשרי. הם חושבים זאת מכיוון שקבלת ויזת עבודה לארצות הברית זו באמת פרוצדורה מורכבת שלא ניתנת בקלות. אלא, שלאוסטרליה, בניגוד לארצות הברית יש הסכם עם ישראל. המתיר ל- 2500 מטיילים ישראלים לקבל ויזת עבודה המאפשרת להם לטייל ולהרוויח קצת כסף במדינה בלי שיהיה בידם דרכון אירופאי או שמי מבני משפחתם יתגורר באוסטרליה.

חשוב לזכור כי תהליך הוצאת הוויזה דורש מתן תשומת לב מלאה. אל תתחילו בתהליך בלי שהתייחסתם לכל הפרטים לאורך הגשת הויזה. עלות הוצאת הויזה עומד על 485 דולר אוסטרלי והתהליך עורך בערך חודשיים בכפוף לחגים היכולים להאט את התהליך.

במידה ויש לכם דרכוו אירופאי, כמו שיש לישראלים רבים, אתם יכולים ליהנות מכניסה חופשית לאוסטרליה המתירה לכם לטייל כשנה במדינה ולעבוד לאורך שנה במה שתבחרו.

אפשרויות תעסוקה באוסטרליה

עבודה באוסטרליהאוסטרליה מלאה באפשרויות תעסוקה לישראלים צעירים. חשוב לזכור כי מדובר על מדינה ענקית בעלת אוכלוסייה מצומצמת יחסית לשטחה. לכן, אוסטרליה הפכה במהלך השנים לאחת היצואניות הגדולות בעולם של תוצרת חקלאית.

זה מה שמביא את אוסטרליה לחפש בכל העולם ידיים צעירות שיעבדו בעבודות החקלאות השונות. במידה ותבחרו לעבוד בחקלאות, תוכלו ליהנות ממגורים להם ידאג המעסיק שלכם, מחברת אנשים צעירים כמוכם ומחיים המזכירים לעיתים ממש קיבוץ. כך שאם אתם מעוניינים בעבודת כפיים הרחק מהעיר, יכול להיות שעבודה בשדות של אוסטרליה תתאים עבורכם במיוחד.

אבל, אם אתם אנשים של עיר, אין שום בעיה. סידני, העיר הגדולה באוסטרליה, מונה לא פחות מ- 5 מיליון תושבים. שם תוכלו למצוא אינספור מסעדות המחפשות עובדי מטבח צעירים, חנויות צבעוניות ומה לא.

כמובן שאי אפשר לדבר על עבודה בחו"ל בלי להזכיר עבודה בעגלות. עבודה בעגלות נפוצה גם ביבשת אוסטרליה. עבודה בעגלות עורכת לרוב שמונה שעות בכל יום ומתפרסת על חמישה או שישה ימים בשבוע בכפוף להסכם עם המעסיק. אם אתם תותחים בכל מה שקשור למכירות, יכול להיות שעבודה בעגלות היא אכן האפשרות האולטימטיבית עבורכם. עבודה בעגלות מתומחרת בשקלול של שכר בסיסי בתוספת עמלות המגיעות למוכרים עבור כל מכירה ומכירה. אבל אל תשכחו, עבודה במכירות מבוסס על היכולת לתקשר בצורה טובה עם הלקוחות שלכם. אמנם ביבשת אוסטרליה מדברים אנגלית אבל המבטא של האוסטרלים עלול לבלבל. כך שההמלצה היא בכל מקרה, לא לוותר על הכנה מוקדמת. שמעו איזה שיר, לכו לראות סרט, כל דבר שיעזור לכם להתרגל לאנגלית אוסטרלית.

אפשרות נוספת עבור אלו המחפשים עבודה באוסטרליה היא עבודה בקהילה היהודית. באוסטרליה, בעיקר בסינדי נמצאת קהילה יהודית מבוססת שם לא פעם מחפשים עובדים ישראלים צעירים לעבודות בחינוך במוסדות שונים של הקהילה היהודית. עבודה מהסוג הזה מתאימה במיוחד לאלו שלא רוצים רק להרוויח כסף אלא גם ליהנות מסיפוק ומשמעות המתלווים לעבודה עם ילדים צעירים.

 

כמה דברים ששווה לקחת בחשבון רגע לפני שאורזים את המזוודה

  1. עלות המחיה באוסטרליה לא זולה

    אמנם אנחנו מדברים על שכר עבודה גבוה, אבל חשוב לדעת שעלות המחיה באוסטרליה גבוהה גם היא. כך שלקראת החודשים הראשונים שווה לחסוך קצת כסף שיעזור לכם להתמקם עד שתתחילו להרוויח בהתאם למקום המגורים שלכם. ההמלצה היא כמובן לא לוותר על מציאת עבודה בארץ לפני כן על מנת שלא תמצאו את עצמכם במדינה זרה, משלמים לא מעט כסף על מחיה ולא יודעים מתי תהליך החיפוש יסתיים.

  2. אוסטרליה רחבת ידיים, לכן חשוב שתהיו ממוקדים ותדעו מה אתם מחפשים

    יש כאלו המחפשים עבודה בעיר. יש את אלו המעוניינים לעבוד בשדה חקלאי מבודד וכן הלאה. כל בחירה היא לגיטימית אבל חשוב לבוא ממוקדים כבר מהארץ לתהליך בחירת מקום העבודה. עבודה במדינה אחרת יכולה להיות הרפתקה נהדרת ויכולה לעיתים לעורר לא מעט חששות. כדי לעבור את משוכת ההתאקלמות בצורה טובה, חשוב לבוא כאשר אתם יודעים בוודאות למה אתם מגיעים ולהיות בטוחים שבחרתם באפשרות המתאימה עבורכם ביותר.

  3. חשבו על המשך הדרך

    עבודה באוסטרליה יכולה להיות המקפצה שלכם לטיול נהדר באוסטרליה עצמה, ניו זילנד או מזרח אסיה. כך ששווה לראות איך אתם לא רק נהנים ממשכורת גבוהה אלא גם שומרים ממנה מספיק לטיול הגדול.

אנחנו ב- טרמינל  עוסקים כבר קרוב לעשר שנים בכל הקשור בקשר שבין ישראלים צעירים למקומות עבודה שונים ברחבי העולם. אנחנו מקפידים על העסקה חוקית, כמו כן על מתן שירות שיבטיח לכם מקום עבודה המתאים לכישורכם ולרצונותיכם. לא פעם אנחנו נתקלים בצעירים ישראלים צעירים מבולבלים שהלכו שבי אחרי מודעות כאלו ואחרות ברחבי האינטרנט. אם אתם לא רוצים לקבל חתול בשק, אנחנו מזמינים אתכם לדבר אתנו. ביחד נמצא את מה שאתם מחפשים בצורה הטובה ביותר.

איך למצוא עבודה באוסטרליהאם אתם מחפשים עבודה באוסטרליה, האמינו לנו שאנחנו יכולים להדהות אתכם. עבודה באוסטרליה יכולה להיות הזדמנות נהדרת עבור ישראלים רבי, לשפר את תנאי ההעסקה שלהם. אולי אתם כבר בעלי משפחות ואולי אתם ישראלים צעירים, בעוד הראשונים יכולים ליהנות, ביחד עם ילדיהם מתנאי מחיה שאין בנמצא בארץ, החבר'ה הצעירים יותר יכולים ליהנות משכר גבוה שישמש אותם כאשר יחזרו לארץ או אם הם רוצים, עבור הטיול שלהם בעולם.

אלא שלמצוא עבודה בארץ זרה זה לא תהליך פשוט כל כך. התהליך הופך קשה עוד יותר כאשר אתם מנסים למצוא מקומות עבודה מהקצה השני של העולם. אז על מנת להקל עליכם בחרנו בטרמינל 3 להקדיש את המאמר הבא עבור כל אלו המחפשים עבודה באוסטרליה. איך ניתן לעשות זאת ולמה חשוב לשים לב.

 

חלק ראשון, חיפוש עבודה למשפחה עם ילדים

במידה ואתם בעלי משפחה, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להגיע לאוסטרליה בלי עבודה מסודרת שתחכה לכם שם. היתרון הגדול באוסטרליה הוא שמדובר על מדינה משגשגת בה בעלי הכישורים הנדרשים יכולים למצוא עבודה בקלות יחסית.

חשוב לדעת כי במקרה של משפחה העושה רילוקיישן, הוויזה הרלוונטית צריכה להיות וויזה המאפשרת עבודה לאורך שנים ולא רק לשנה, כמו במקרה של הוויזה הזמנית החביבה על הצעירים. תהליך קבלת הוויזה תלוי במקצוע שלכם, בוותק שיש לכם בתחום ובהצהרה של המעסיק שלכם כי הוא זה שפורס עליכם את חסותו. אל תשכחו כי הוצאה של וויזה אוסטרלית עלולה להיות יקרה עבור משפחה עם ילדים, כך שאכן כדאי לוודא עם המעסיק כי הוא לוקח על עצמו חלק בתשלום הכולל של הוויזה. בנוסף, יבדקו האם יש לכם אנגלית ברמה מספקת למגורים באוסטרליה כמו כן, יבדקו את רמת ההשכלה שלכם, שנות הניסיון שלכם בתחום בו ביקשתם לעסוק ועוד.

אחד הענפים הפופולאריים עבור בעלי משפחות העושים רילוקיישן לאוסטרליה הוא כמובן- הייטק אבל לא רק. באינטרנט תוכלו למצוא את רשימת המקצועות המבוקשים על ידי ממשלת אוסטרליה, שהעובד בהם יכול לקבל וויזה בקלות יתרה מאלו שאינם עובדים בתחום.

כמובן, שאתם מוזמנים לפנות אלינו, טרמינל, לפגישת ייעוץ בה נפרוס בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם ונעזור לכם בכל שלבי תהליך קבלת הוויזה ומציאת העבודה המתאימה לכישורים שלכם.

 

חלק שני, חיפוש עבודה לצעירים

במקרה הזה, אנחנו מדברים על עבודות זמניות בעיקר שלא קשה למצוא שכמותן ברחבי אוסטרליה. אוסטרליה זו יבשת גדולה המשמשת כאחת מהיצואניות הגדולות בעולם התחום החקלאות. כך, שאם אתם מעוניינים בעבודת כפיים, במקומות בהם המחיה זולה יותר מזו של הערים הגדולות של אוסטרליה, אתם רוצים לחזור לחיות קצת כמו ב- 'קיבוץ' הטרוגני של צעירים מכל העולם, קשה לנו להאמין שלא תוכלו למצוא עבודה המתאימה לכישורים שלכם.

בנוסף, באוסטרליה יש אפשרויות רבות עבור ישראלים המעוניינים לעבוד במכירות, מעבודה בעגלות ועד לעבודה של מכירות מדלת לדלת כנהוג בעולם כולו.

זכרו, כי בכל מקרה, גם אם מדובר על עבודה זמנית, היא צריכה להיעשות בצורה חוקית. עבודה בחו"ל במדינה זרה באופן לא חוקי עלולה לגרור אחריה עונשים כבדים מהם ניתן להימנע בקלות על ידי הוצאת וויזת עבודה מסודרת על פי התקנות הקבועות בחוק.

ההמלצה שלנו, לא לחפש עבודה דרך פרסומות לא מהימנות המופיעות ברשתות החברתיות השונות. אתם עוברים למדינה אחרת, למקום עבודה זר, אל תשכחו לוודא כי מדובר במקום עבודה אמין.

על מנת שתוכלו למצוא עבודה המתאימה לכישורכם, אנחנו מזמינים אתכם לדבר אתנו. אנחנו ב- טרמינל  נלווה אתכם לאורך כל הדרך. מהרגע בו ניבט בכם החלום ועד למציאת העבודה הטובה ביותר עבורכם באוסטרליה.

 

כמה חלומית נשמעת הסיטואציה הבאה: לקום בבוקר אל נופים מטורפים של ים, גלשנים וחול זהוב, באווירה של חופש בלתי נגמר מתובלת במוטיבציה לעבודה ורווחים ויפים. בעבר, היה זה יכול להיות עוד חלום. אך כיום, החלום הזה בקלות יכול להתממש לכדי מציאות של ממש. ואכן, היעד המדובר הוא אוסטרליה. המדינה שהיא גם יבשת, ולה החופים היפים בעולם, ומזג אוויר מושלם כל השנה. אין ספק, שאם נוסיף לכך את אפשרות למחיה, מגורים והרבה כסף- קיבלנו מתכון לאיכות חיים מושלמת.

עבור הדרושים לעבודה באוסטרליה: הגלים הם אינם הגבול

באוסטרליה, עקב מאפייניה החזותיים הבלתי נדלים, ישנן כמה אופציות עבור הדרושים לעבודה באוסטרליה. אחד המאפיינים הבולטיםדרושים ישראלים לעבודה באוסטרליה של אוסטרליה הוא שפע החוות החקלאיות בה שמחבקות באהבה צעירים ישראלים. העבודה בחוות החקלאיות תכלול שיתוף בחיים היומיומיים בחווה. כלומר, העבודה תכלול טיפול בשטחים החקלאיים או בבעלי חיים בחווה כמו עיזים, כבשים וסוסים. עבור מי שמחפש שלווה, רוגע ונחת, ובד בבד מעוניין בעבודת כפיים, זהו המקום בדיוק. מדובר ללא ספק, בחוויה מיוחדת במינה.

לדרושים לעבודה באוסטרליה המבקשים אורח חיים אורבני ושוקק, ישנה האופציה של עבודה בעגלות ומכירות. התחומים המבוקשים ביותר הם קוסמטיקה ומיישרי שיער, ואין ספק שהדרך להרוויח כסף היא נגישה וקלה. לצד בילויים וחיי חברה שוקקים, זהו המקום המושלם לתפוס גל (תרתי  משמע) ולהגיע לאוסטרליה לחוויה החד פעמית הזו. העגלות ממוקמות בקניוניים המאופיינים לאוסטרליה באווירתם המיוחדת, ונמצאים במיקומים מדהימים כמו סמוך לחופים משגעים ונוף של ים תכול.

בתחום העגלות והמכירות, כאשר אנו מבקשים למצוא את החברות בעלות התנאים הטובים ביותר לעובדיהן, עלינו לתור אחר חברות שבאתר המציג אותן מבטיחות ללוות אותנו בכל צעד ושעל בתהליך. אם ישנה השתתפות בכרטיס הטיסה מה טוב, וכמובן עדיף. וכמובן, יש לאתר את החברות המציעות תנאים של איסוף משדה התעופה, מגורים ראויים ונעימים למחיה (ועם אפשר עם נוף חזיתי לים) וכמובן, אנשים שיתנו לנו תחושה של בית.

הנדרשים לדרושים לעבודה באוסטרליה

על מנת לקבל אשרת עבודה באוסטרליה עבור הדרושים לעבודה באוסטרליה, אין צורך במאמץ רב מדי, ולחלוטין אפשרי להשיג ויזתעבודה באוסטרליה לישראלים עבודה חוקית. כמובן שיחד עם זאת, ישנה בירוקרטיה שצריך ורצוי להכיר, התהליך אמנם מורכב אך לחלוטין אפשרי, ושווה את המאמץ הקטן ביחס לתמורה הענקית הניתנת בגינו. דרך חוקית אחת היא דרך הוצאת ויזת לימודים שמאפשרת עבודה במקביל או אישור עבודה במסגרת מכסת האישורים שניתנת מידי שנה לזרים המגיעים לאוסטרליה במיוחד על מנת לעבוד.

כמובן, שגם באוסטרליה, ידם של בעלי דרכון אירופאי על העליונה. בתהליך פשוט המתבצע ברשת האינטרנט, באפשרותם להוציא ויזת חופשת עבודה. כך עבור המחזיקים באזרחות למדינות אירופה או לארצות הברית. ישנן מדינות אירופאיות מסוימות המאפשרות זאת, ולכן יש לבדוק מראש האם המדינה שהנפיקה את הדרכון של המבקש את ויזת העבודה היא אחת מהן.

אופציה נוספת ונפוצה למדי היא ויזת תייר, המונפקת לרוב לטווח זמן של שלושה עד שישה חודשים. כך יכולים בעלי דרכונים ישראליים להנפיק דרך רשת האנטרנט ויזה זו המאפשרת גם עבודה באוסטרליה. עלות ויזת תייר זו היא 140$ אוסטרלי, ואם נחשב זאת בשקלים- 400 ₪ לערך. כאן, יש לציין, התנאים הם מעט מוקפדים יותר, ודורשים חשבון בנק מגובש עם עובר ושב ושל לפחות 20,000 ₪, ונדרש להציג גם תעודת שחרור מצה"ל או פטור מלא משירות צבאי חתום ומאושר.

לאחר שאספנו את מיטב האישורים, תנוח דעתכם כי בחרתם נכון, אוסטרליה היא אחד היעדים המדהימים לעבוד ולגור בהם. האפשרות הקסומה של רווחים כספיים מדהימים ואפשרות לחסוך כסף והרבה, לצעד הנאה צרופה ואיכות חיים מדהימה, מקנה תחושה של מציאות שהיא חלום. אז, אתם באים לים?

עבודה באוסטרליה לישראלים

אחת המדינות המועדפות ביותר על ישראלים מבחינת עבודה, היא אוסטרליה. ישראלים רבים חולמים לטוס לעבוד באוסטרליה, וכל שנה נרשמים להוצאת ויזת עבודה אלפי ישראלים, שמתוכם נבחרים רק 500. ויזת העבודה תקפה רק לשנה אחת עבור ישראלים. 

אנחנו בחברת טרמינל, מתמחים בעבודת בחו"ל ברחבי העולם לישראלים בכלל ועבודה באוסטרליה לישראלים בפרט. 

עבודה באוסטרליה לישראלים

עבודה באוסטרליה לישראלים- חקלאות

אחת העבודות הנפוצות ביותר באוסטרליה, היא עבודה בחקלאות. אפשר להבין, כיוון שהשדות האוסטרליה גדולים ומדהימים, ומי לא ירצה לעבוד בטבע במקום כל כך יפה. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שעבודה בחקלאות באוסטרליה היא עבודה פיזית ולא מאוד קלה, שתצטרכו לעבוד בה בתנאי מזג אוויר שונים שנעים בין חום קיצוני לקור קיצוני. אך, ישראלים רבים חושבים שזה שווה את זה ובהחלט אפשר להבין למה. העבודות בחקלאות יהיו עבודות שונות לפי הצורך- תוכלו לעבוד במשתלות שונות או בקטיפים שונים כמו תפוחים או דובדבנים. תוכלו לעבוד בבריכות דגים שונות, או בחוות אקולוגיות. כל עבודה תצריך מכם דברים אחרים, וכמובן שכאשר תגיעו לעבודה יסבירו לכם בדיוק מה עליכם לעשות. למעשה, בעבודה אלה, הם מאפשרים לתרמילאים רבים ממדינות שונות בעולם, להגיע להרוויח קצת כסף, ולעבוד בעבודות שהאוסטרלים עצמם פחות עובדים בהן.  

השכר בעבודות אלה משתנה ממקום למקום. יש שני סוגי שכר- או שכר שעתי שינוע בין 18 ל20 דולר לשעה, או כמות העבודה שהספקתם- לדוגמא אם קטפתם מעל כמות מסוימת של תפוחים תקבלו משכורת בהתאם. בשיטה זו ידרבנו אתכם לקטוף כמה שיותר תפוחים. 

עבודה באוסטרליה לישראלים- מכירות

עבודה במכירות- כלומר, עבודה בעגלות ברחבי אוסטרליה. עבודה בעגלות היא אחת העבודות הנפוצות ביותר ברחבי העולם כולו. במדינות שונות תוכלו למצוא חברות של עגלות שמעסיקות ישראלים. העגלות הן למעשה דוכנים ניידים הממוקמים באיזורים מסחריים או בקניונים גדולים. בעגלות למעשה תמכרו מוצרי קוסמטיקה שונים כאשר המרכזיים בהם יהיו מוצרי ים המלח (קרמים, סבונים, מסכות ועוד) ומכשירי שיער שונים (מחליק, פאן, בייביליס ועוד). לפני שתגיעו לעבוד, תעברו הכשרה קצרה. בהכשרה תלמדו על המוצרים השונים אותם תמכרו ואיך למכור אותם. 

עבודה בעגלות באוסטרליה, היא בשעות נוחות מאוד. שעות העבודה נעות בין 9 בבוקר ל5 אחר הצהריים במשך חמישה או שישה ימים בשבוע. זו עבודה קבועה, שלא תצטרכו לרדוף אחרי משמרות. כמו כן, בעבודה זו תהנו מסביבת עבודה צעירה וכיפית. מרבית העובדים בעגלות באוסטרליה, הם חבר'ה צעירים, תרמילאים שמגיעים לחסוך ולהנות. במקרים רבים, העובדים ממשיכים אחר כך לטייל ביחד ברחבי אוסטרליה או במדינות אחרות. 

חשוב לציין שניתן להרוויח משכורות גבוהות מאוד בעבודת העגלות. המשכורת מתבססת על עמלת מכירות, לכן אם תמכרו יותר מוצרים, כך המשכורת שלכם תעלה. ישנם אזורים בהם המכירות יכולות להיות בשיא ללא מאמץ, כמו לדוגמא באזורי הקאנטרי המיוחדים. אך גם בשאר האזורים, כל עובד שבא חדור מטרה ומאמץ בזמן העבודה למכור, יכול להגיע למשכורות גבוהות מאוד. 

מלבד כל אלה, חשוב להבין שהתנאים של עובד בעגלות הם טובים מאוד. במרבית המקרים, תקבלו מהחברה עבורה תעבדו מגורים על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד. כך תוכלו לחסוך את מרבית הכסף שלכם ולא לבזבז אותו על שכר דירה. כמו כן, לא תצטרכו לשבור את הראש על חיפוש של דירת מגורים. בנוסף, תקבלו רכב צמוד שאיתו תוכלו להתנייד בתקופת השהות שלכם באוסטרליה. עם הרכב תוכלו לנסוע לעבודה הלוך חזור, תוכלו לצאת לבלות בערבים ולטייל בימי חופש. כמובן שתחזוקת הרכב ומילוי דלק הם באחריותכם. בנוסף, במקרים רבים, תקבלו טיסות על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד ובנוסף לכך, תקבלו הסעה משדה התעופה לדירת המגורים וחזור. 

עבודה בעגלות היא עבודה מהנה ומאתגרת, עם אפשרויות להרוויח משכורות גבוהות מאוד, להנות מסביבת עבודה צעירה ומתנאים מעולים. 

עבודה באוסטרליה לישראלים- ויזה

כיצד מוציאים ויזת עבודה לאוסטרליה לבעלי דרכון אירופאי על מנת לעבוד באוסטרליה?

על מנת להוציא ויזת עבודה לאוסטרליה צריך קודם כל לעמוד בתנאים השונים, שנפרט בהמשך. לאחר מכן, עליכם לאסוף את כלל המסמכים הרלוונטיים להגשת הבקשה ותרגם אותם לאנגלית. בין המסמכים השונים- תעודת לידה, צילום דרכון, צילום תעודת בגרות, תעודת שחרור מהצבא, מסמכים פיננסים ועוד. לאחר אסיפת המסמכים הנחוצים, עליכם למלא את טופס הבקשה. עברו על כל סעיף בעיון וודאו שאתם לא עושים שום טעות. עלות הגשת הויזה היא 350 ש"ח + התשלום הקבוע לרשויות האוסטרליות בסך 485 דולר אוסטרלי.

התנאים להגשת ויזת עבודה באוסטרליה לישראלים:

  • על מנת להגיש ויזת עבודה אתם צריכים להיות מעל גיל 18 ומתחת לגיל 31. 
  • רק ישראלים עם דרכון ישראלי שבתוקף לפחות 6 חודשים זכאים להגיש בקשה לוויזת עבודה. 
  • אתם צריכים תעודת בגרות עם ציון עובר ב3 יחידות ומעלה. 
  • אתם צריכים תעודת שחרור מהצבא, או פטור במקרה שיש לכם. 
  • ללא עבר פלילי.
  • ללא עבר רפואי בעייתי.
  • אתם צריכים 20,000 שקלים בחשבון עו"ש (עובר ושב)- במקרה שאין לכם אתם יכולים לבקש מההורים להעביר אליכם לחשבון את הסכום הנדרש ולצרף מכתב באנגלית שיסביר את המצב. 

דרושים באוסטרליה 

חלום הילדות שלכם היה להגיע לאוסטרליה אבל עד היום זה לא קרה? הייתם עסוקים בלימודים בתיכון ואחר כך בשנים ארוכות בצבא? אם כך, אין ספק שעכשיו הגיע הזמן לראות קצת עולם. הבעיה היא שהרבה חבר'ה צעירים אומנם יכולים להרשות לעצמם לנסוע לכמה חודשים כי הם עוד לא בעלי משפחה, אך מצד שני, לא תמיד יש להם כסף. רבים מאתנו משרתים שלוש שנים בצבא ובסופו של דבר לא חוסכים דבר, שכן המשכורות בצבא ירודות מאוד. זה נשמע לכם מוכר? חשבתם אולי לקחת הלוואה כדי לנסוע לחו"ל? כדאי שתעצרו לרגע. אופציה טובה שכדאי לחשוב עליה ברצינות היא לבדוק מודעות של דרושים באוסטרליה, כי אתם לא תאמינו עד כמה זה יכול להיות רלוונטי ואטרקטיבי עבורכם. כשמדברים על דרושים באוסטרליה מדברים על עבודות שונות ומגוונות, אך העבודות הכי נפוצות שיש הן כמובן עבודות בעגלות. מכירים ישראלים שעשו זאת? רוצים לדעת במה דברים אמורים? כדאי שתבינו כבר עכשיו: אם תהיו טובים אתם הולכים להרוויח, ובגדול! 

הדרך שלכם להיות מוכרים מקצועיים 

האמת היא, שכאשר מדברים על עבודות בעגלות מדברים ועל דרושים באוסטרליה, מדברים על מכירות. זה אומר שתוכלו למכור לכל האנשים באזור מוצרים שונים כמו מישרי שיער ואף מוצרים קוסמטיקה נפלאים שכוללים את המינרלים של ים המלח, מה שמסביר מדוע לא מעט אנשים יפנו אליכם. עם זאת, חשוב להבין שהעבודה הזאת כן דורשת מכם להיות כמה שיותר אקטיביים, כי ההסתברות שמישהו יגיע ויבדוק מה יש לכם להציע בעגלה, היא יחסית נמוכה. ההפך הוא הנכון: אתם צריכים לגשת אל האנשים, להראות להם את המוצרים השונים שאתם מוכרים וכך תוכלו להיות בטוחים שבסוף היום תמכרו לא מעט. חשוב גם להבין שלא פעם זה ייקח כמה ימים להתרגל לעניין, כי לא כל אחד מאתנו נולד מוכר חסר בושה. יש אנשים שצריכים להתגבר על הבושה של שיחה עם אדם שהם לא מכירים, אך אם תצליחו לעשות זאת, במסגרת מודעות של דרושים באוסטרליה צפויה לכם הכנסה יפה. העבודות האלה כוללות שכר בסיס שעליו מוסיפים את עמלת המכירות, מה שמסביר מדוע בסופו של דבר תיהנו מלא מעט כסף אחרי תקופה כזאת של עבודה. 

למה כדאי לפנות אל חברה מקצועית שתעזור לכם בנושא? 

זה נכון שתוכלו לבדוק לבד כל מיני מודעות של דרושים באוסטרליה, אך בפועל אנחנו רואים שלא כדאי לצאת להרפתקה המיוחדת הזאת לבד. כלומר, אתם כן צריכים עזרה. הרבה פעמים במסגרת עבודות שונות באוסטרליה צריך כמובן אישור עבודה ושהייה, ובנוסף, אתם לא באמת רוצים להרגיש בדידות כשאתם מגיעים למקום המרוחק והיפה הזה. לכן, אם יש לכם אופציה לפנות אל חברה מקצועית כמו חברת טרמינל ולהיעזר בה, למה שלא תעשו זאת? היתרונות רבים: יש מי שדואג לכם לעבודה חוקית בחו"ל, מסדר לכם מקום מגורים ואפילו מגיע לקחת אתכם משדה התעופה. כל אלה מבטיחים לכם שלא תהיו אפילו רגע אחד לבד, מה שמוביל אותנו לעוד סיבה שבגללה לא כדאי לוותר על מודעות של דרושים באוסטרליה. כלומר, העבודות האלה כוללות בתוכן גם חוויות חברתיות שאי אפשר לשכוח, ולמעשה, רבים הם הצעירים שנסעו, הכירו חברים חדשים והמשיכו איתם לעוד טיולים בעולם. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על האופציה הזאת ולתכנן בצורה כמה שיותר רצינית את החוויה שלכם באוסטרליה, כי זה הולך להיות משהו שלא תשכחו כל כך מהר. השילוב בין נופים מקסימים וכסף טוב הוא שילוב מנצח עבור הרבה צעירים ישראלים, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגה? 

דרושים באוסטרליה 

חלום הילדות שלכם היה להגיע לאוסטרליה אבל עד היום זה לא קרה? הייתם עסוקים בלימודים בתיכון ואחר כך בשנים ארוכות בצבא? אם כך, אין ספק שעכשיו הגיע הזמן לראות קצת עולם. הבעיה היא שהרבה חבר'ה צעירים אומנם יכולים להרשות לעצמם לנסוע לכמה חודשים כי הם עוד לא בעלי משפחה, אך מצד שני, לא תמיד יש להם כסף. רבים מאתנו משרתים שלוש שנים בצבא ובסופו של דבר לא חוסכים דבר, שכן המשכורות בצבא ירודות מאוד. זה נשמע לכם מוכר? חשבתם אולי לקחת הלוואה כדי לנסוע לחו"ל? כדאי שתעצרו לרגע. אופציה טובה שכדאי לחשוב עליה ברצינות היא לבדוק מודעות של דרושים באוסטרליה, כי אתם לא תאמינו עד כמה זה יכול להיות רלוונטי ואטרקטיבי עבורכם. כשמדברים על דרושים באוסטרליה מדברים על עבודות שונות ומגוונות, אך העבודות הכי נפוצות שיש הן כמובן עבודות בעגלות. מכירים ישראלים שעשו זאת? רוצים לדעת במה דברים אמורים? כדאי שתבינו כבר עכשיו: אם תהיו טובים אתם הולכים להרוויח, ובגדול! 

 

הדרך שלכם להיות מוכרים מקצועיים 

האמת היא, שכאשר מדברים על עבודות בעגלות מדברים ועל דרושים באוסטרליה, מדברים על מכירות. זה אומר שתוכלו למכור לכל האנשים באזור מוצרים שונים כמו מישרי שיער ואף מוצרים קוסמטיקה נפלאים שכוללים את המינרלים של ים המלח, מה שמסביר מדוע לא מעט אנשים יפנו אליכם. עם זאת, חשוב להבין שהעבודה הזאת כן דורשת מכם להיות כמה שיותר אקטיביים, כי ההסתברות שמישהו יגיע ויבדוק מה יש לכם להציע בעגלה, היא יחסית נמוכה. ההפך הוא הנכון: אתם צריכים לגשת אל האנשים, להראות להם את המוצרים השונים שאתם מוכרים וכך תוכלו להיות בטוחים שבסוף היום תמכרו לא מעט. חשוב גם להבין שלא פעם זה ייקח כמה ימים להתרגל לעניין, כי לא כל אחד מאתנו נולד מוכר חסר בושה. יש אנשים שצריכים להתגבר על הבושה של שיחה עם אדם שהם לא מכירים, אך אם תצליחו לעשות זאת, במסגרת מודעות של דרושים באוסטרליה צפויה לכם הכנסה יפה. העבודות האלה כוללות שכר בסיס שעליו מוסיפים את עמלת המכירות, מה שמסביר מדוע בסופו של דבר תיהנו מלא מעט כסף אחרי תקופה כזאת של עבודה. 

למה כדאי לפנות אל חברה מקצועית שתעזור לכם בנושא? 

זה נכון שתוכלו לבדוק לבד כל מיני מודעות של דרושים באוסטרליה, אך בפועל אנחנו רואים שלא כדאי לצאת להרפתקה המיוחדת הזאת לבד. כלומר, אתם כן צריכים עזרה. הרבה פעמים במסגרת עבודות שונות באוסטרליה צריך כמובן אישור עבודה ושהייה, ובנוסף, אתם לא באמת רוצים להרגיש בדידות כשאתם מגיעים למקום המרוחק והיפה הזה. לכן, אם יש לכם אופציה לפנות אל חברה מקצועית כמו חברת טרמינל ולהיעזר בה, למה שלא תעשו זאת? היתרונות רבים: יש מי שדואג לכם לאישור עבודה, מסדר לכם מקום מגורים ואפילו מגיע לקחת אתכם משדה התעופה. כל אלה מבטיחים לכם שלא תהיו אפילו רגע אחד לבד, מה שמוביל אותנו לעוד סיבה שבגללה לא כדאי לוותר על מודעות של דרושים באוסטרליה. כלומר, העבודות האלה כוללות בתוכן גם חוויות חברתיות שאי אפשר לשכוח, ולמעשה, רבים הם הצעירים שנסעו, הכירו חברים חדשים והמשיכו איתם לעוד טיולים בעולם. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על האופציה הזאת ולתכנן בצורה כמה שיותר רצינית את החוויה שלכם באוסטרליה, כי זה הולך להיות משהו שלא תשכחו כל כך מהר. השילוב בין נופים מקסימים וכסף טוב הוא שילוב מנצח עבור הרבה צעירים ישראלים, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגה? 

דרושים באוסטרליה 

חלום הילדות שלכם היה להגיע לאוסטרליה אבל עד היום זה לא קרה? הייתם עסוקים בלימודים בתיכון ואחר כך בשנים ארוכות בצבא? אם כך, אין ספק שעכשיו הגיע הזמן לראות קצת עולם. הבעיה היא שהרבה חבר'ה צעירים אומנם יכולים להרשות לעצמם לנסוע לכמה חודשים כי הם עוד לא בעלי משפחה, אך מצד שני, לא תמיד יש להם כסף. רבים מאתנו משרתים שלוש שנים בצבא ובסופו של דבר לא חוסכים דבר, שכן המשכורות בצבא ירודות מאוד. זה נשמע לכם מוכר? חשבתם אולי לקחת הלוואה כדי לנסוע לחו"ל? כדאי שתעצרו לרגע. אופציה טובה שכדאי לחשוב עליה ברצינות היא לבדוק מודעות של דרושים באוסטרליה, כי אתם לא תאמינו עד כמה זה יכול להיות רלוונטי ואטרקטיבי עבורכם. כשמדברים על דרושים באוסטרליה מדברים על עבודות שונות ומגוונות, אך העבודות הכי נפוצות שיש הן כמובן עבודות בעגלות. מכירים ישראלים שעשו זאת? רוצים לדעת במה דברים אמורים? כדאי שתבינו כבר עכשיו: אם תהיו טובים אתם הולכים להרוויח, ובגדול! 

 

הדרך שלכם להיות מוכרים מקצועיים 

האמת היא, שכאשר מדברים על עבודות בעגלות מדברים ועל דרושים באוסטרליה, מדברים על מכירות. זה אומר שתוכלו למכור לכל האנשים באזור מוצרים שונים כמו מישרי שיער ואף מוצרים קוסמטיקה נפלאים שכוללים את המינרלים של ים המלח, מה שמסביר מדוע לא מעט אנשים יפנו אליכם. עם זאת, חשוב להבין שהעבודה הזאת כן דורשת מכם להיות כמה שיותר אקטיביים, כי ההסתברות שמישהו יגיע ויבדוק מה יש לכם להציע בעגלה, היא יחסית נמוכה. ההפך הוא הנכון: אתם צריכים לגשת אל האנשים, להראות להם את המוצרים השונים שאתם מוכרים וכך תוכלו להיות בטוחים שבסוף היום תמכרו לא מעט. חשוב גם להבין שלא פעם זה ייקח כמה ימים להתרגל לעניין, כי לא כל אחד מאתנו נולד מוכר חסר בושה. יש אנשים שצריכים להתגבר על הבושה של שיחה עם אדם שהם לא מכירים, אך אם תצליחו לעשות זאת, במסגרת מודעות של דרושים באוסטרליה צפויה לכם הכנסה יפה. העבודות האלה כוללות שכר בסיס שעליו מוסיפים את עמלת המכירות, מה שמסביר מדוע בסופו של דבר תיהנו מלא מעט כסף אחרי תקופה כזאת של עבודה. 

למה כדאי לפנות אל חברה מקצועית שתעזור לכם בנושא? 

זה נכון שתוכלו לבדוק לבד כל מיני מודעות של דרושים באוסטרליה, אך בפועל אנחנו רואים שלא כדאי לצאת להרפתקה המיוחדת הזאת לבד. כלומר, אתם כן צריכים עזרה. הרבה פעמים במסגרת עבודות שונות באוסטרליה צריך כמובן אישור עבודה ושהייה, ובנוסף, אתם לא באמת רוצים להרגיש בדידות כשאתם מגיעים למקום המרוחק והיפה הזה. לכן, אם יש לכם אופציה לפנות אל חברה מקצועית כמו חברת טרמינל ולהיעזר בה, למה שלא תעשו זאת? היתרונות רבים: יש מי שדואג לכם לאישור עבודה, מסדר לכם מקום מגורים ואפילו מגיע לקחת אתכם משדה התעופה. כל אלה מבטיחים לכם שלא תהיו אפילו רגע אחד לבד, מה שמוביל אותנו לעוד סיבה שבגללה לא כדאי לוותר על מודעות של דרושים באוסטרליה. כלומר, העבודות האלה כוללות בתוכן גם חוויות חברתיות שאי אפשר לשכוח, ולמעשה, רבים הם הצעירים שנסעו, הכירו חברים חדשים והמשיכו איתם לעוד טיולים בעולם. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על האופציה הזאת ולתכנן בצורה כמה שיותר רצינית את החוויה שלכם באוסטרליה, כי זה הולך להיות משהו שלא תשכחו כל כך מהר. השילוב בין נופים מקסימים וכסף טוב הוא שילוב מנצח עבור הרבה צעירים ישראלים, אז למה שלא תצטרפו גם אתם לחגיגה? 

עגלות באוסטרליה 

החלום שלכם מזה כמה שנים טובות היה להגיע לאוסטרליה? שמעתם רק דברים טובים מכל מי שטייל שם? נדמה לכם שהחיים הרגועים שם יכולים להתאים לכם? אם כך, ברור מדוע הגיע הזמן לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להגשים את החלום הזה. מה שכן, אם אתם אנשים צעירים שעוד אין להם חסכונות משמעותיים, כדאי שתדעו: עבודה שכוללת עגלות באוסטרליה בהחלט תוכל לעזור לכם להגשים את החלום. איך עושים את זה ומה זה בדיוק אומר? כל הפרטים במאמר שלפינכם.

עגלות באוסטרליה 

לא עובדים בעבודה לא חוקית 

עוד לפני שנדבר על הרווחיות של עבודה באופציה כמו עגלות באוסטרליה או מהם המוצרים שבאמת יכניסו לכם את אותם הסכומים שכולם חולמים עליהם, כדאי שתדעו: בעבודה לא חוקית אתם לא רוצים לעבוד. אומנם זה יכול להיות מפתה והרבה יותר מהיר מאשר לקבל ויזה ולעבור דרך הצינורות המקובלים, אך זה עלול להסתיים הרבה יותר גרוע ממה שאתם חושבים. לכן נקודת ההנחה שלכם צריכה להיות של עבודה חוקית ולכן רצוי שתפנו אל חברת טרמינל. חברת טרמינל עוסק בתחום של עבודות בעגלות בחו"ל מזה שנים והיא דואגת לכם לכל מה שאתם צריכים. זה כולל את אישורי העבודה, את סידורי המגורים ואפילו הסעות משדה התעופה, אז למה לקחת סיכונים מיותרים שאח"כ יעלו לכם ביוקר? 

האם כל אחד יכול להפוך למוכר טוב? 

מה שבאמת מטריד אתכם כאשר אתם חושבים על עגלות באוסטרליה זו השאלה כמה תוכלו להרוויח בכל חודש ואיך תוכלו בכלל לגשת לקהל העוברים והשבים אם אתם ביישנים? כדאי שתדעו: בכל אחד מאתנו יש מוכר ואנחנו רק צריכים לדעת להוציא אותו החוצה. אתם לא מצליחים אפילו לדמיין את עצמכם ניגשים לאנשים בקניון ומנסים למכור להם מוצרי קוסמטיקה? מוצרים של ים המלח או מישרי שיער? אתם לא לבד. מה שמדהים לראות הוא שדווקא אותם אנשים שמגיעים לעבודות כאלה סקפטיים בסופו של דבר הופכים להיות מוכרים מקצועיים ביותר. בנוסף, אין מקום לחשש, כי המעסיקים שלכם יעשו לכם השתלמות של כמה ימים אשר תכלול את כל רזי המקצוע. לכן, אם אתם רוצים להרוויח כסף מכובד מאוד ולצאת אחר כך לעוד טיולים מהנים באזור אוסטרליה או בכל מקום אחר בעולם, עגלות באוסטרליה זו אפשרות ששווה לכם לקחת בחשבון. 

האם כדאי לנסוע לבד? 

זו אחת מהשאלות שתמיד חוזרות על עצמן, והאמת היא, שאין על כך תשובה אחת נכונה. מה שבטוח זה שבין אם אתם לוקחים אתכם את החבר הכי טוב לחוויה הזאת ובין אם אתם יוצאים לבדכם, כדאי שתדעו שמדובר על משהו שאי אפשר לשכוח. למעשה, חלק ממה שמהנה כל כך במסגרת של עבודות בעגלות, בין אם זה באוסטרליה ובין אם זה בכל מקום אחר, זו היכולת שלכם להכיר אנשים חדשים. אתם תראו שאם תפנו אל חברת טרמינל ותבקשו ממנה סיוע, היא תדאג לשכן אתכם בדירה שיש בה עוד אנשים ואיתם תוכלו לצאת לדרך המשותפת. זה לא במקרה שאנשים מדברים אחר כך לאורך שנים על החוויות האלה ונהנים תמיד להיזכר בהן, כי עבודה בעגלות באוסטרליה מהווים זיכרון מרגש לכל החיים. יתרה מכך, לא פעם קורה שאנשים מכירים כך את בני הזוג שלהם לחיים וגם יוצאים ביחד לעוד טיולים במקומות אחרים בעולם. אז…אם אתם רוצים לצאת מאזור הנוחות שלכם, ליהנות מהחיים ולעשות כסף בצורה מכובדת ומהירה, אין ספק שהאופציה של עגלות באוסטרליה יכולה לעניין אתכם, אז למה אתם מחכים? 

עבודה באוסטרליה לא עגלותעבור ישראלים רבים אוסטרליה הפכה לאחד היעדים הפופולאריים של השנים האחרונות. אנחנו מדברים על יעד בו רמת ההכנסה גבוהה, יודעים ליהנות מהחיים ומשם ניתן להתחיל בטיול הגדול מסביב לעולם. אלא שישראלים צעירים רבים טועים לחשוב כי האפשרות היחידה העומדת בפניהם היא עבודה בתחום העגלות הידועות לשמצה. אלא, שלא כך הדבר. היום, אנחנו יודעים להגיד כי אוסטרליה משופעת באפשרויות תעסוקה רבות עבור אלו שלא מעוניינים לבצע עבודה במכירות.

במאמר הזה נקדיש את מירב תשומת הלב עבור ישראלים צעירים שעוד לא יודעים לאן פניהם מועדות. אבל, חשוב לזכור כי באוסטרליה יש הזדמנויות מפתיעות עבור אנשים מבוגרים יותר. בעלי השכלה וניסיון במקצועות מבוקשים. במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד, אנחנו מזמינים אתכם כמובן, לקרוא את המאמרים שלנו בהם אנו עוסקים באפשרויות העבודה המגוונות שיש לאנשים עם השכלה וניסיון.

אבל, במידה ואתם חבר'ה צעירים הרוצים להתפרס יפה, לחוות חוויה של פעם בחיים רגע לפני שאתם יוצאים לטיול הגדול, המאמר הזה כאון, נוצר למענכם!

 

עבודה בחקלאות

אין ספק כי אחד תחומים הפופולאריים ביותר עבור צעירים ביבשת אוסטרליה זה תחום החקלאות. אוסטרליה זו יבשת ענקית, רחבת ידיים שרוב שטחה מוקדש לעבודות חקלאות שונות. מפרדסים של פירות אדר דרך לולי תרנגולים גדולים ועוד. באוסטרליה תמצאו מגוון אפשרויות שיזכירו לכם במובנים רבים עבודה בקיבוץ.

אלא, שבניגוד לעבודה בקיבוץ אנחנו מדברים על כור היתוך עבור מאות צעירים ברחבי העולם הבוחרים בעבודה לא שגרתית מהסוג הזה. המגורים יהיו לרוב בשטח של המעסיק בהם תגורו עם עובדים ממדינות שונות.

השכר הוא גבוה יחסית, משהו ששווה בערך לחמש מאות שקלים ישראלים עבור יום עבודה. ימי העבודה אורכים בערך 6-7 שעות, ונפרסים על פני ארבעה עד חמישה ימים בשבוע. מכיוון שהאוסטרלים יודעים מה לעשות בזמן הפנוי שלהם, אנחנו בטוחים כי לא תתקשו למצוא מה לעשות בזמן שיישאר לכם בסיום יום העבודה.

 

עבודה בקהילה היהודית

אם אתם אוהבים את תחום החינוך, הרי שעבודה בקהילה היהודית יכולה להתאים לכם בדיוק. בערים הגדולות של אוסטרליה תמצאו קהילה של יהודיים וישראליים להם מוסדות רבים. לא פעם הם מחפשים אנשי חינוך ישראליים להם מנטליות ישראלית, הדוברים את השפה העברית.

מכיוון שממוצע השכר באוסטרליה הוא גבוה, גם כאן תוכלו להבטיח לעצמכם שכר נאה תמורת עבודה שתיתן לכם, בין השאר גם תחושה גדולה של סיפוק.

בנוסף, לא פעם מחפשים בקהילות היהודיות יוצאי צבא ישראליים שיעזרו במשימות אבטחה כאלו ואחרות. כך שגם זו אפשרות עבור צעירים ישראליים שלא רוצים לעבוד קשה תמורת כסף טוב.

 

עבודה במסעדנות

עבודה באוסטרליה לא עגלותאוסטרליה מלאה בעבודות הנקראות 'עבודות כפיים'. משמע, עבודות לחבר'ה צעירים שאין עבורם מספיק עובדים ברחבי היבשת. בין היתר, ניתן למצוא עבודה בתחום המסעדנות. גם פה, חשוב לזכור כי צריך לוודא שאתם עובדים עבודה חוקית בלבד ושאתם יודעים בוודאות לאן אתם מגיעים.

 

מכירות מדלת לדלת

אם תחום המכירות מושך אתכם אבל אתם פשוט לא רוצים לעבוד בעגלות, תוכלו וודאי להשתלב בעסקים המוכרים אמנות מדלת לדלת. היתרון הגדול בעבודה מהסוג הזה הוא כמובן- העמלות. כך שאם אתם אוהבים מכירות וטובים בזה, יכול להיות שיש לכם כאן הזדמנות לעשות לא מעט כסף בזמן קצר.

אתם לא יודעים במה לבחור? מבולבלים משפע האפשרויות? אל תדאגו. בדיוק בשביל זה אנחנו פה. אצלנו, בטרמינל נמצא לכם את העבודה המתאימה לכם ביותר באוסטרליה או בכל מקום אחר בו תבחרו. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!