אתרי טיול בדבלין

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

דבלין

כשהעבודה בחו"ל מתחילה להיות קשה מנשוא, אין כמו יום חופשי כדי לשכוח מעול השבוע. לשמחתנו, בשל ריבוי התיירים וגם בגלל הגיוון, ההיסטוריה והגודל של העיר, מלבד עבודה באירלנד, מציעה דבלין אתרי טיול רבים שבהם תוכלו לבקר. דבלין, בירת אירלנד והעיר הגדולה ביותר במדינה היא מרכז תרבותי, שהניב כמה מוזיקאים ואמנים ידועים. אף על פי שהמדינה היא צעירה יחסית, יש לה היסטוריה עשירה ומרתקת, והרחובות מציגים אותה לצד חיים מודרניים ושוקקים. גם חיי לילה בדבלין הם אפשרות מצוינת לפרוק עול ולהענג בפאב אירי אמיתי.
מלבד אתרי טיול בעיר שאפשר לבקר בהם, דבלין גם ידועה בכמה אירועים בולטים, שאלו מכם שרוצים לשחרר עול עבודה באירלנד יכולים להשתתף בהם: חגיגות ראש השנה העליזות (New Years), פסטיבל התרבות האירית בינואר (Temple Bar Trad – Irish Music & Culture Festival) שבאזור הטמפל בר, ויום פטריק הקדוש במארס (St Patrick Festival) שבו כולם לובשים ירוק. באפריל מתקיים פסטיבל אירי למחול(International Dance Festival Ireland) ובספטמבר, פסטיבל התיאטרון ופסטיבל הפרינג'.

אתרי טיול בדבלין

ישנם אתרי טיול בדבלין שהם מוכרים ביותר, מזוהים עם העיר ומושכים תיירים רבים. בהחלט כדאי לראות את סניף הדואר המרכזי של דבלין, אחד מציוני הדרך של העצמאות האירית. במרכז המבקרים של גינס תוכלו לעקוב אחר תהליך הכנת הבירה המפורסמת, וכמובן מומלץ להתרשם מקתדרלת כרייסט צ'רץ'.

דבלין היא עיר מרובת מוזיאונים, הנה כמה מהם:

מוזיאון הוויסקי שנמצא ב- Bow street טלפון: 353-1-807-2355.
המוזיאון הלאומי שעוסק באמנות, ארכיאולוגיה, היסטוריה וטבע. המוזיאון מחולק לשלושה, ונמצא ברחובות Benburb, Kildare ו-Merrion. טלפון: 353-1-677-7444.
המוזיאון לאמנות מודרנית נמצא ב-Military Road, Kilmainham טלפון: 353-1-612-9900.
James Joyce Centre מציג את חיי הסופר המפורסם ביותר.כתובת:35 North Great George´s Street
טלפון: 353-1-878-8547.
כדאי לבקר ב-Art Market, שוק האמנים שב-Merrion Square שמאפשר בכל סוף שבוע לאמנים להציג את יצירותיהם לפני קהל המבקרים.
פיניקס פארק (Phoenix Park)
זהו הפארק העירוני הגדול באירופה, גדול יותר מהסנטרל פארק שבניו יורק וההייד פארק שבלונדון גם יחד. הוא נמצא שלושה קילומטרים מערבית ממרכז העיר, והשבילים הטבעיים והצמחייה השופעת בהחלט שווים את הנסיעה הקצרה. כדאי גם לבקר בגן החיות של דבלין, שנמצא בתוך הפיניקס פארק. כדאי לבקר לפני שחוזרים לעוד יום עבודה באירלנד.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!