אתרי טיול בבלפסט

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 אתרי טיול בבלפסט

עבודה באירלנד יכולה להיות קשה מנשוא, ואין כמו יום חופשי כדי לשכוח מעול השבוע. לשמחתנו, בשל ריבוי התיירים וגם בגלל הגיוון, ההיסטוריה והגודל של העיר, מלבד העבודה בחו"ל באירלנד, תוכלו למצוא בבלפסט אתרי טיול רבים בבלפסט שבהם תוכלו לבקר.
בלפסט היא כיום עיר אסתטית, נעימה, אופנתית, צעירה ותוססת, אך רחובותיה מספרים את סיפור הסכסוך הדתי-טריטוריאלי עתיק היומין. מלבד אתרי טיול בעיר שאפשר לבקר בהם, בלפסט ידועה בכמה אירועים בולטים כגון אירועי ראש השנה שהם חגיגה ענקית שבמהלכן הגינס זורם כמו מים. למעשה גם בהרבה חגים והחגיגות אחרות, הבירה היא החוט המקשר. חיי לילה בבלספט הם גם אפשרות לאחלה של בילוי לאחר שעות העבודה.

אתרי טיול שמציעה בלפסט לשחרור עול עבודה באירלנד

בלפסט מציעה אתרי טיול שהם מוכרים ביותר, מזוהים עם העיר ומושכים תיירים רבים. בהחלט כדאי (לאלו מכם שיכולים לוותר על יום עבודה באירופה) לראות את בית העירייה, (Balfast City Hall), שהוא מרכזה שוקק החיים של העיר. כתובת: Donegall Square Belfast Antrim BT1 5GS. בית האופרה המפואר של בלפסט מעוטר בראשי פילים בפינותיו, ונמצא ב- Great Victora Street BT2 7HR, טלפון: 240- 411- 90- 28, 1919- 9024- 028. קתדרלת סנט אן (St` Anne`s Cathedral.) היא כנסיית ענק שכדאי לראות גם כן. כתובת: Donegall Street Belfast Antrim BT1 2HB, טלפון: 8332 9032  (028).

בלפסט מציעה מוזיאונים רבים, הנה כמה מהם:

מוזיאון הספינה נומדיק (Nomadic), שהיא אחותה הקטנה של הטיטאניק, נמצא ב- S.S.Nomadic, Queens Q. Odyddey Arena. טלפון: 0790- 593572.
מוזיאון אלסטר (Ulster Museum) המציג אמנות אירית עתיקה נמצא במתחם הגנים הבוטניים- Ulster Museum Botanic Gardens Belfast BT9 5AB, טלפון:  3000- 9038 -28.
מוזיאון הפולקלור והתחבורה של בלפסט (Ulster Folk & Transport Museum) הוא אתר התיירות הגדול של בלפסט, שנמצא אחד עשר קילומטרים צפון מערבה מהעיר, בסמוך לרובע הוליווד. טלפון: 8428- 9042 -28.
הגנים הבוטאניים, שנמצאים במרחק הליכה מן האוניברסיטה, מציעים מראות מרהיבים ורגיעה נעימה. כתובת: Stranmills rd טלפון: 028-9032-4902.
לסיום, לפני שחוזרים לעוד יום עבודה באירלנד, כדאי לבקר בגן החיות של בלפסט, Belfast Zoo, שמציג אסופת טורפים ופרימטים, מגוון אקווריומים, פינגוונים, דובים וכלבי ים. כתובת:Antrim Road Belfast BT 36 7PN Northern Ireland, טלפון: 9077 6277 (028)
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!