אתרי חיפוש עבודה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הנחיתה חזרה אל חיק החיים האזרחיים טומנת בחובה משימות רבות כגון שיטוט אינסופי בתוך אתרי חיפוש עבודה שונים, איסוף מידע על השלמת בגרויות ומסלולי לימודים גבוהים, הפיכת החלום על הטיול הארוך לכדי מציאות ועוד.

על מנת להפוך בעבורכם את חוויית השיבה אל האזרחות לקלה ומהנה ככל הניתן, איגדנו בעבורכם כאן בפורטל טרמינל את כל המידע לו אתם זקוקים אודות עבודה מועדפת/נדרשת, עבודה בחו"ל, השלמת בגרויות, לימודים גבוהים וטיולים מסביב לגלובוס.

עבודה מועדפת – הדרך הטובה ביותר להפוך עבודה זמנית למספקת ורווחית!

דריסת הרגל הראשונית בשוק העבודה הרווי היא אף פעם לא קלה, לא לבעלי תארים אקדמיים ובטח לא לחיילים משוחררים ללא הכשרה אקדמית ומקצועית נאותה. על כן, מדינת ישראל מאפשרת למשוחררים טריים אשר אינם יודעים עדיין לאן מועדות פניהם, לעסוק במשך חצי שנה לפחות במשרות נדרשות וכך לזכות במענק כספי גבוה, אשר יקל עליהם באופן ניכר את תשלום שכר הלימוד, הדירה או כרטיס הטיסה.

אתרי חיפוש עבודה מועדפת

לרוב, עבודה נדרשת או עבודה מועדפת הינה משרה אשר אינה זוכה להיענות גבוהה מצד כוח העבודה האזרחי. בין המשרות הבולטות הנחשבות לנדרשות ניתן למנות:

– עבודה באתרי בנייה.        אתרי-חיפוש-עבודה

– עבודה בבתי מלון.

– עבודה בענפי התעשייה.

– עבודה בענפי החקלאות.

– עבודה בקיבוצים.

– עבודה בתחנות דלק.

– עבודה בענפי הטקסטיל.

– עבודה בתעשיית המזון.

– עבודה בבתי מלאכה ועוד.

מידע אודות מגוון המשרות המוצעות כעבודה מועדפת ניתן למצוא במסגרת אתרי חיפוש עבודה המציעים משרות לחיילים משוחררים.

תנאים לקבלת מענק עבודה מועדפת

לאחר סיום שישה חודשי עבודה מלאים במשרה מועדפת, זכאי החייל המשוחרר למענק כספי בסכום של כ- 9,011 ₪. על מנת להיחשב לזכאי לקבלת המענק, יש להשלים את חודשי העיסוק במשרה מועדפת תוך 24 חודשים מיום השחרור מצה"ל.

בתום פרק הזמן בעבודה המועדפת, יש לגשת אל משרדי הביטוח הלאומי, למלא את טופסי המענק ולהגישם אל הפקיד במשרד. סכום המענק יועבר ישירות אל חשבונו של העובד תוך חודש ימים.

ומה עם דמי אבטלה?

חיילים משוחררים אשר סיימו את עבודתם במסגרת משרה מועדפת וקיבלו את המענק הכספי זכאים לדמי אבטלה מלאים, במידה והשלימו את עבודתם ונרשמו בלשכת התעסוקה תוך שנה מיום השחרור מצה"ל.

מחפשים עבודה מועדפת? מתעניינים דווקא במשרות מעניינות ומאתגרות מעבר לים? כאן בפורטל טרמינל תמצאו מגוון רחב של הצעות עבודה בחו"ל ובארץ.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!