איך לחסוך בהוצאות אוכל באוסטרליה?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

איך לחסוך בהוצאות אוכל באוסטרליה?

לא מסובך במיוחד למצוא אוכל זול באוסטרליה. מכיוון שרוב האנשים שיצאו למטרת עבודה באוסטרליה מתגוררים בדירות ולא בבתי מלון שאין בהם מטבח, אפשרות החיסכון הראשונה והטובה ביותר היא לבשל בבית. זכרו שישנו ערך מוסף להכנת אוכל בבית. מלבד העובדה שזהו פיתרון יצירתי שבזכותו לא תצטרכו כל הזמן לשאול את עצמכם איך לחסוך בהוצאות, זוהי גם דרך מצוינת לפקח על כמות וסוג האוכל שאתם מכניסים לגופכם. אם גרים כמה אנשים יחד באותה הדירה שאולי אפילו חולקים את אותה עבודה באוסטרליה, או אם יש עוד כמה חברים שלא היה אכפת לכם לחלוק אתם את ארוחת הערב, תוכלו גם להתחלק בהוצאות, וזהו חיסכון נוסף.
את המוצרים תוכלו לקנות ברשתות המזון הגדולות, שמציעות מגוון רב של סוגי מזון, גם כאלו שאינכם מכירים כלל ושתמיד כיף לנסות. הרשתות הזולות הן: Woollworth הנפוצה בכל היבשת, Coles, Bi Lo, Pac´h save, ו-Woolies. סביר להניח שאחרי תקופת עבודה באוסטרליה כבר תדעו לזהות את החנות שהכי נוח וזול לכם לקנות בה, אולם דעו מראש שברוב המקרים, כמו בארץ, הרשת מציעה מוצרי תגית עצמית, שהיא מכינה ואורזת בעצמה, והמחירים שלהם זולים מהשאר.

איך לחסוך בהוצאות אוכל ועדיין לאכול מחוץ לבית?

ללא ספק קשה לבשל כל יום את האוכל שלכם בבית, ולמי שבתום יום עבודה באוסטרליה רוצה לפעמים לאכול בחוץ, גם זה אפשרי. תוכלו למצוא באוסטרליה את הרשתות המוכרות מהארץ כמו מקדונלד'ס, קנטקי פרייד צ'יקן, פיצה האט, דומינוס פיצה וסאבוויי. פה הן אף זולות ממחיריהן בארץ. Hungry Jack היא המיתוג האוסטרלי ל"ברגר קינג", וגם שם המחיר זול.
Fish and Chips – דג וצ'יפס מטוגנים בשמן עמוק, מאכל שעשוי להיות טעים אך משמין, ובכל מקרה זמין וזול, ובדומה גם פשטידת הבשר (Meat Pie), שישנם שמחשיבים אותה כמאכל הלאומי האוסטרלי, היא זולה וזמינה. אוכל אסיאתי, כמו במקומות רבים בעולם, הוא זמין וזול גם כן. הנודלס, המאכלים הסיניים והסושי הם זמינים ביותר בכל מקום, טריים וזולים.
השתדלו להימנע מצריכת מזון מהיר מוגברת, גם אם זו האופציה הזולה, הקלה והמהירה ביותר. זכרו שלרוב מזון זה מכיל רכיבים שאינם בריאים במיוחד ואף מזיקים, ואל תשכחו – משמינים ביותר.
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!