איך לחיות בזול במסגרת עבודה בטוקיו? חלק א'

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בירתה של יפן טוקיו היא אחד המקומות הכי מעניינים במזרח הרחוק. לא רק, זו אחת הערים הגדולות והצפופות בעולם, והיא לא יקרה כפי שחשבתם. אמנם המחירים שונים בהחלט משכנותיה כמו סין או הפיליפינים, אך אפשר להסתדר בה בכיף במיוחד בזמן עבודה ביפן. המיתון העמוק שפקד את יפן, שהתחיל גם הוא מבועת נדל"ן אימתנית, הוזיל במעט את המחייה והיא לא יותר יקרה מתל אביב. חלק א' בסדרה.

מדריך צמוד בחינם בטוקיו

טוקיו עיר מבלבלת, ענקית ושונה, ומדריך טיולים מקומי צמוד יכול מאוד לעזור, ואף בחינם. לפני שמגיעים לטוקיו או לפני שחוצפים בסיור, מומלץ שבועיים מראש, יוצאים קשר עם המדריכים באתר www.tokyofreeguide.com והם דואגים לארגן את אחד מעשרות המדריכים המתנדבים שלהם. המדריכים הם בדרך כלל סטודנטים באוניברסיטה או דודות מבוגרות עם הרבה זמן פנוי וחשק לפטפט באנגלית. אין מה להסס, לטייל עם החבר'ה האלה ברחובות טוקיו זה באמת משהו שונה לגמרי, וגם דרך נהדרת להתחבר לתרבות המקומית. מה שנדרשים לשלם זה רק על הנסיעות של המדריך בתחבורה, למרות שאפשרי ורצוי גם להזמין אותו לצהריים.

אוכל בטוקיו

האוכל היפני בטוקיו מעולה. בין 11 בבוקר ל2- וחצי בצהריים,אפשר לאכול ארוחות עסקיות מדהימות כמעט בכל המסעדות בעיר. צלחת עמוסה בסושי או מנה טעימה של אטריות אודון עם בשר, אורז ושרימפס טמפורה תמורת כ-10 דולר ואף פחות. בשעות אלו גם תמנעו מעומס אדיר של שעות הצהריים.

מנה טובה ומשביעה של אטריות יעלו לכם בין 3.5 ל-6 דולר,( לא כולל שתייה. חלק מהמסעדות מגישות גם טמפורה איכותית במחירים דומים. בסניפים המקומיים של 7-Eleven ופיצוציות דומות יש גם אוכל זול. מסנדוויצ'ים טובים ב-2.5 דולר ועד אריזות ארוחת צהריים בקופסה עם אורז בשר וירקות חמוצים ב-5 דולר. הפתענו אתכם? יש גם סכנות. נסו להימנע מלקנות ארוחות ארוזות בתחנות הרכבת, הן לא טובות ויקרות. לכל רשתות המזון מהיר הגדולות יש סניפים בטוקיו: קנטאקי פרייד צ'יקן, מקדונלד'ס, ברגר קינג ועוד. הביג מאק בטוקיו אף יותר זול יותר מזה שבארצות הברית, וארוחה שלמה עם שתיה לא עולה יותר מ-6 דולר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!