אטרקציות טיול בניו יורק בזול – חלק ב'

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ממשיכים בעבודה בניו יורק, רוצים למשיך לטייל ולהכיר את העיר? אנחנו נעזור לכם לשמור על הכסף שחסכתם ולא להוציא אותו, בעזרת מספר אטרקציות זולות בניו יורק, שאיתן תוכלו לסקור את העיר ולהנות ממנה בכמה שפחות כסף. ניו יורק היא אחת הערים המדהימות בעולם ועבודה בניו יורק בהחלט פותחת הרבה הזדמנויות לבילוי. חלק ב' בסדרה.
הסתכנו בשיטוט ברחובות הסואנים של צ'יינה טאון הסמוכים ליד, רובע אסיאתי אמיתי שבו ניבים שונים של השפה הסינית נשמעים בכל מקום. בחרו לעצמכם מסעדה מבין אחת ממאות המסעדות המקומיות המתמחות במטבח הסיני, המלזי והווייטנאמי, במחירים שווים לכל נפש.
אם תחצו את גשר ברוקלין, תוכלו לצפות בנופים פנוראמיים של מנהטן המוקפת בנהר. אם אתם מעוניינים בקצת תרבות, סקרו את התערוכות המוצגות במרכז האמנות Dumbo בכתובת Washington 30. משם לכו לאיזור המגניב בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין, ובדקו בעצמכם אם הוא אכן מוכיח את עצמו. עצרו ללגימת בירה ב-Brooklyn Brewery (כתובת: 79 North 11th Street), שבתפריט שלה כלולות תמיד כמה בירות חדשות. לאחר מכן, חזרו למנהטן בקו L של הרכבת התחתית, ותדלקו את עצמכם במזון אמריקני מנחם במזללת goodburger, בה מוגשים בשר עסיסי ומילקשייקים מדהימים.
בכיכר טיימס, שיש הקוראים לו מרכז העולם, שם יסנוורו אתכם לוחות המודעות הענקיים, אינספור התיירים ויש סיכוי שגם תתקלו בקאובוי העירום, המשוטט בכיכר כשלגופו תחתונים, כובע ומגפיים בלבד. אם מתחשקת לכם תצפית מוצלחת על כיכר טיימס, טפסו במדרגות הזכוכית האדומות הסמוכות לביתן מכירת הכרטיסים, ושם תקבלו לך נקודת מבט מדהימה על הכיכר. שבאזור.
סיימו את היום במעט תרבות, ולכו לתיאטרון Upright Citizens Brigade (כתובת: 307 West 26th Street), המציע לאורחיו שלל צחוקים. בין אם אלה מערכונים קומיים או מופעי סטנד-אפ, הצחקוקים הסוערים יגיעו במהירות באדיבות הקומיקאים המוכשרים המופיעים במקום.

לקריאת חלק א' של אטרקציות טיול בניו יורק בזול לחצו כאן.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!